Constructorul de la Mioveni si-a rezervat, la al saselea SIAB, un spatiu de 840 de mp pentru a-si prezenta "copii", adica un stand suficient de mare pentru a gazdui o premiera mondiala: noul Logan Pick-Up, o masina care va fi comercializata incepand cu 2008 pe pietele din Romania, Bulgaria, Turcia si Algeria.
Totodata, Dacia a prezentat si cea mai noua oferta in materie de motoare, diesel-ul de 1,5 litri dCi cu 85 CP, ce va fi disponibil pe intreaga gama de modele.
Principalul atu al noii utilitare Dacia sunt, evident, dimensiunile spatiului de incarcare (bena are o lungime de 1,80 m) si capacitatea de incarcare (sarcina utila este de 800 kg), dar - si o spunem cu toata sinceritatea - si aspectul, fiindca cu un set de roti potrivit si cu un eventual set de "spoturi" in zona plafonului, masina asta chiar poate fi simpatica (nu chiar un Chevy El Camino, dar lasati-va imaginatia sa zburde si totul va fi ok).
Fata de un Logan normal, Pick-Up dispune de cateva solutii menite sa ii intareasca rezistenta, precum un interior cu plastice si o tapiterie mai solide si mai rezistente in timp (plus spatii de depozitare ce insumeaza 300 de litri), panouri pentru portiere si pavilion realizate din tabla galvanizata, precum si diferite solutii destinate maririi durabilitatii benei, asa cum sunt ornamentele din plastic ce protejeaza marginea superioara a benei (ce rezista la greutati de maximum 100 kg) si suprafetele din tabla galvanizata ce formeaza planseul, partile laterale si peretele de inchidere al cabinei.
In rest, Dacia are aceeasi poveste pentru voi, pe care ati auzit-o de atatea ori cu ocazia fiecarei versiuni Logan lansate: o platforma
tehnica B0 pe care mai sunt construite atatea modele ale concernului Renault/Nissan (Clio III si Micra, ca sa amintim doar doua dintre ele) - e adevarat, puntea spate ranforsata suplimentar pentru a putea suporta aproape o tona de incarcatura, un sistem de securitate destul de bine pus la punct si, normal, o gama cu trei versiuni de motorizare identice cu cele de pe Sedan si MCV: "benzina" de 1,6 litri cu 90 CP si cele doua versiuni ale dCi-ului de 1,5 litri, de 70 si 85 CP (5,2 litri/100 km pentru cel din urma).
Mai mult ca sigur, ultimele vor si cele mai vanate, chiar daca vor fi mai scumpe decat versiunea pe benzina (preturile nu au fost inca comunicate). De fapt, am putea pune toti banii pe rosu. "I"-ul rosu.
Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.