Tema de casa / Marketing / Facultate
Studiu de caz 1 - Analiza statistica a erorilor de masurare pentru evaluarea nivelurilor de calitate a produselor / proceselor / factorilor de mediu 1. Obiectivele lucrarii - evaluarea unor indicatori statistici ai masurarii nivelurilor de calitate; - evaluarea erorilor de masurare,... citeste tot tema de casa
Tema de casa / Marketing / Facultate
I. MARCA (obiectul comunicarii): Denumire: Persil Logo: II. EMITATORUL (compania care are in portofoliu marca analizata) Grupul Henkel este o companie internationala, recunoscuta pe plan mondial ca lider cu marci si tehnologii, care fac viata oamenilor mai usoara, mai buna si mai... citeste tot tema de casa
Tema de casa / Marketing / Facultate
MARCA (obiectul comunicarii): Denumire: Don Cafe Logo: II. EMITATORUL (compania care are in portofoliu marca analizata) Compania care detine in portofoliu marca ,,DONCAFE "este Strauss Romania, companie activa pe 5 continente, ce detine sute de marci si are circa 11.000 de... citeste tot tema de casa
Tema de casa / Marketing / Facultate
Receptionera hotelului: Atitudinea acesteia este concilianta, aceasta incercand in permanenta sa raspunda tuturor nevoilor clientilor, chiar daca acestea nu sunt in conformitate cu normele si reglementarile hotelului Ospatarii restaurantului din cadrul hotelului: atitudinea acestora... citeste tot tema de casa
Tema de casa / Marketing / Facultate
Produsul ales este bautura racoritoare Coca-Cola zero de 0.5 L, fabricat de S.C. Coca-Cola HBC Romania S.R.L., cu autorizarea The Coca-Cola Company. 1. a). O proprietate critica a acestui produs este ca nu contine zahar (zero). b). O proprietate importanta a acestui produs este ca... citeste tot tema de casa
Tema de casa / Marketing / Facultate
Constructorul de la Mioveni si-a rezervat, la al saselea SIAB, un spatiu de 840 de mp pentru a-si prezenta "copii", adica un stand suficient de mare pentru a gazdui o premiera mondiala: noul Logan Pick-Up, o masina care va fi comercializata incepand cu 2008 pe pietele din... citeste tot tema de casa
Tema de casa / Marketing / Facultate
Comunicarea de masa Viata omului contemporan se caracterizeaza, printre altele, prin bombardamentul informational zilnic la care este supus. Prin cantitatea, frecventa si simplitatea lor, mesajele mass media ne-au devenit tot atat de familiare ca si hrana, lucrurile din locuinta sau... citeste tot tema de casa