Implementarea unui sistem de management al calitatii presupune parcurgerea urmatoarelor etape :
- determinarea nevoilor si asteptarilorclientilor si alea altor parti interesate;
- definireapoliticii si a obiectelor organizatiei referitoare la calitate;
- determinarea proceselor si stabilirea responsabilitatilor pentru realizarea obiectivelor;
- stabilirea metodelor de evaluare a eficacitatii si eficientei fiecarui process;
- utilizarea acestor metode pentru evaluarea eficacitatii si eficientei fiecarui proces'
- definirea si aplicarea unui program de imbunatatire continua a sistemului de management.
Cerintele privind sistemul de management al calitatii au fost structurate pe urmatoarele sectiuni :
1) sistemul de management al calitatii (cerinte generale);
2) responsabilitatea conducerii;
3) managementul resurselor;
4) realizarea produsului;
5) masurare, analiza si imbunatatire.
Un sistem de management al calitatii bazat pe standardele ISO 9000, prezinta urmatoarele avantaje:
Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.