Căi de comunicații și poduri

Previzualizare tema de casa:

Extras din tema de casa:

Pentru un pod de cale ferata simpla, avand suprastructura alcatuita din 2 tabliere cu grinzi metalice cu inima plina in conlucrare cu o cuva de balast din beton armat, cu deschideri simplu rezemate L1=L2=L si calea in aliniament si palier, se cer:

A. PIESE SCRISE:

A.1. Coformarea podului (amplasarea podului in raport cu profilul albiei, stabilirea cotei caii pe pod, stabilirea cotelor relative si absolute de nivel pentru cuzinetii si fundatiile pilelor);

A.2. Evaluarea greutatilor permanente ale suprastructurii si stabilirea diagramelor caracteristice de momente si forte taietoare din greutati permanente (punctele 0,1,2,3,4 si 5);

A.3. Diagrame de momente si forte taietoare maxime din actiunea convoiul LM71 (punctele 0,1,2,3,4 si 5);

A.4. Evaluarea actiunii directe si indirecte a vantului si stabilirea diagramelor de momente si forte taietoare caracteristice din actiunea indirecta a vantului;

A.5. Stabilirea eforturilor de calcul din actiuni verticale la SLU, SLO si SLS pentru suprastructura;

A.6. Verificarea pilei (ipoteza EQU).

B. PIESE DESENATE:

B.1. Sectiune Trasnversala Tablier (Sc.1:20)

B.2. Plan cofraj pila (Sc. 1:50);

DATE TEHNICE:

A. SUPRASTRUCTURA

- Suprastructura este alcatuita din 2 deschideri, egale, simplu rezemate:

L1=L2=L=21.00+0.15?N [m], unde N este numarul de ordine

- Nivelul caii:

NST=113,5+0,05?N[m], unde N este numarul de ordine

- Tablierele sunt identice si vor avea o sectiune compusa cu 2 grinzi in sectiune transversala, de tip ,,inima plina", cu inaltimea inimii hw=(112)?L, rotunjit in plus la 50mm, in conlucrare cu o cuva de beton conform datelor din ANEXA temei. - Sectiunile platbandelor talpilor inferioare: o 400x30 si 350x30, pentru L<=23.00m o 500x30 si 450x30, pentru L>23.00m

- Grinzile metalice sunt realizate din otel S355 N.

- Convoiul de calcul utilizat este LM71 (conf. SR EN 1991-2:2005).

- Amplasamentu podului este pe linia c.f. Bucuresti - Timisoara , langa Radna.

B. INFRASTRUCTURA

- Podul are o infrastructura alcatuita din 2 culei si 1 pila din beton armat, fundate direct.

- Aparatele de reazem utilizate vor fi de tip III conform STAS 4031-1:1974, avand inaltimea aparatului de reazem hap=300 [mm].

- Adancimea de fundare a elementelor infrastructurii fundate direct este de cel putin 0.50 m in stratul portant si 2.50 m sub nivelul afuierilor generale+locale.

C. ALBIA

- Profilul transversal prin albia raului traversat este prezentat in ANEXA Temei.

- Debit de calcul al raului (Q1%) este de 550 mc/s.

- Inaltimea de libera trecere sub pod, pentru rauri cu debite <1000 mc/s, hl=1.00 [m], conform normativului PD 95:2002.

- Nivelul maxim al apelor pentru debitul de calcul cu asigurarea de 1% este:

NQ1%=109.60+0.01?N, unde N este numarul de ordine.

- Nivelul afuierilor maxime generale+locale va fi la 1.00m + 0.1N masurat de la nivelul terenului din axul pilelor.

Descarcă tema de casa

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Cai de comunicatii si poduri.pdf
Alte informații:
Tipuri fișiere:
pdf
Diacritice:
Da
Nota:
5/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
4 pagini
Imagini extrase:
4 imagini
Nr cuvinte:
718 cuvinte
Nr caractere:
3 958 caractere
Marime:
818.99KB (arhivat)
Publicat de:
Avram Ursu
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Tema de casa
Domeniu:
Construcții
Tag-uri:
cale ferata, SLU, forţe tăietoare, SLO, SLS, cuvă de balast, amplasarea podului
Predat:
Facultatea de Constructii Civile, Industriale si Agricole , Universitatea Tehnica de Constructii din Bucuresti
Specializare:
Constructii civile, industriale si agricole
Materie:
Construcții
Sus!