Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:
1.Aplicarea marketingului in sectorul nonprofit este justificata doar in masura in care organizatiile sociale se folosesc de politica de comunicatie promotionala pentru a-si face cunoscute actiunile.
ANS:F
2.Asemanator marketingului clasic, in marketingul electoral, produsul, nu poate fi schimbat sau returnat de cei care nu sunt multumiti de performantele lui.
ANS:F
3.Cercetarea calitativa vizeaza culegerea tuturor datelor deja disponibile, necesare organizatiei lucrative, sociale sau politice, pentru a-si forma o opinie generala despre mediul in care actioneaza, ca si pentru a fundamenta cercetarile ulterioare.
ANS:F
4.Canalele de distributie folosite de organizatiile sociale sunt lungi
ANS:F
5.Candidatii pot sa beneficieze gratuit si nelimitat de timpi de antena, pe unele posturi de radiodifuziune si televiziune controlate de Stat.
ANS:F
6.Comportamentele, se impart in actiuni nerepetitive, cum ar fi renuntarea la fumat, si introducerea unui nou model de comportament, cum ar fi semnarea unei petitii privind protejarea mediului inconjurator.
ANS:F
7.Componentele comunicationale utilizate in marketingul social sunt mai apropiate de marketingul clasic decat sunt cele utilizate in marketingul politic
ANS:T
8.Chiar daca daca diversitatea grupurilor tinta este redusa, organizatiile sociale folosesc un submix promotional extins.
ANS:F
9.Componentele corporale ale candidatului joaca un rol adesea mai important decat ideile sale.
ANS:T
10.Datele secundare provin din inregistrari interne sau din surse externe.
ANS:T
11.Daca grupurile tinta sunt numeroase, cel mai potrivit mijloc de comunicatie este publicitatea.
ANS:T
12.Daca grupurilor tinta sunt numeroase, cel mai potrivit mijloc de comunicatie este utilizarea fortelor de vanzare.
ANS:F
13.Fortele de vanzare ale organizatiilor sociale si politice sunt reprezentate de militanti si voluntari.
ANS:T
14.Intr-o organizatie sociala, lucrurile se prezinta astfel: organizatia produce bunuri sau servicii, consumatorul plateste pentru a intra in posesia lor si compania obtine din aceasta tranzactie un castig sub forma de profit.
ANS:F
15.In marketingul social, finalitatea activitatii este mai complexa, iar succesul sau esecul nu pot fi masurate strict in termeni financiari.
ANS:T
16.In stabilirea pretului, organizatiile sociale nu se orienteaza aproape niciodata dupa concurenta, ci in functie de cerere.
ANS:T
17.In cercetarea calitativa de marketing, cercetatorul trebuie sa aiba cunostinte de statistica, modele decizionale, sisteme de sprijinire a deciziei, marketing, cercetari de marketing.
ANS:F
18.in raport cu cercetarile cantitative, in cercetarile calitative, abordarea respondentului are loc intr-un cadru si pentru o durata care permit obtinerea unor raspunsuri mai profunde.
ANS:T
19.in raport cu cercetarile cantitative, in cercetarile calitative, durata si costurile cercetarii sunt mai reduse.
ANS:T
20.in cazul marketingului electoral, pretul unui candidat este reprezentat de gradul de acceptare a respectivului candidat in randul electoratului.
ANS:T
21.In cercetarea calitativa de marketing, obiectivul cercetarii il reprezinta explorarea fenomenului, identificarea motivatiilor populatiei studiate.
ANS:T
22.In marketingul social-politic, unele dintre activitatile de distributie au si un pronuntat caracter promotional
ANS:T
23.In cercetarea cantitativa de marketing, esantionul nu este reprezentativ pentru populatia studiata.
ANS:F
24.Marketingul social reprezinta planificarea, organizarea, implementarea si controlul strategiilor si activitatilor de marketing ale organizatiilor necomerciale care sunt indreptate, in mod direct sau indirect, catre rezolvarea unor probleme sociale.
ANS:T
25.Marketingul societal vizeaza obiective cu caracter social, dar este practicat de catre organizatii lucrative, respectiv de catre intreprinderi.
ANS:T
26.Marketingul politic international a aparut odata cu deschiderea granitelor nationale in cadrul Uniunii Europene, ca urmare a asigurarii liberei circulatii a persoanelor.
ANS:F
27.Marketingul realizeaza un schimb reciproc de avantaje intre producatori si consumatori.
ANS:T
28.Marketingul politic international este practicat de oamenii politici aflati in campanie electorala care se adreseaza comunitatilor de conationali aflate in strainatate si care au drept de vot.
ANS:F
Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.