Marketing social politic

Previzualizare subiecte:

Extras din subiecte:

Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:

1.Aplicarea marketingului in sectorul nonprofit este justificata doar in masura in care organizatiile sociale se folosesc de politica de comunicatie promotionala pentru a-si face cunoscute actiunile.

ANS:F

2.Asemanator marketingului clasic, in marketingul electoral, produsul, nu poate fi schimbat sau returnat de cei care nu sunt multumiti de performantele lui.

ANS:F

3.Cercetarea calitativa vizeaza culegerea tuturor datelor deja disponibile, necesare organizatiei lucrative, sociale sau politice, pentru a-si forma o opinie generala despre mediul in care actioneaza, ca si pentru a fundamenta cercetarile ulterioare.

ANS:F

4.Canalele de distributie folosite de organizatiile sociale sunt lungi

ANS:F

5.Candidatii pot sa beneficieze gratuit si nelimitat de timpi de antena, pe unele posturi de radiodifuziune si televiziune controlate de Stat.

ANS:F

6.Comportamentele, se impart in actiuni nerepetitive, cum ar fi renuntarea la fumat, si introducerea unui nou model de comportament, cum ar fi semnarea unei petitii privind protejarea mediului inconjurator.

ANS:F

7.Componentele comunicationale utilizate in marketingul social sunt mai apropiate de marketingul clasic decat sunt cele utilizate in marketingul politic

ANS:T

8.Chiar daca daca diversitatea grupurilor tinta este redusa, organizatiile sociale folosesc un submix promotional extins.

ANS:F

9.Componentele corporale ale candidatului joaca un rol adesea mai important decat ideile sale.

ANS:T

10.Datele secundare provin din inregistrari interne sau din surse externe.

ANS:T

11.Daca grupurile tinta sunt numeroase, cel mai potrivit mijloc de comunicatie este publicitatea.

ANS:T

12.Daca grupurilor tinta sunt numeroase, cel mai potrivit mijloc de comunicatie este utilizarea fortelor de vanzare.

ANS:F

13.Fortele de vanzare ale organizatiilor sociale si politice sunt reprezentate de militanti si voluntari.

ANS:T

14.Intr-o organizatie sociala, lucrurile se prezinta astfel: organizatia produce bunuri sau servicii, consumatorul plateste pentru a intra in posesia lor si compania obtine din aceasta tranzactie un castig sub forma de profit.

ANS:F

15.In marketingul social, finalitatea activitatii este mai complexa, iar succesul sau esecul nu pot fi masurate strict in termeni financiari.

ANS:T

16.In stabilirea pretului, organizatiile sociale nu se orienteaza aproape niciodata dupa concurenta, ci in functie de cerere.

ANS:T

17.In cercetarea calitativa de marketing, cercetatorul trebuie sa aiba cunostinte de statistica, modele decizionale, sisteme de sprijinire a deciziei, marketing, cercetari de marketing.

ANS:F

18.in raport cu cercetarile cantitative, in cercetarile calitative, abordarea respondentului are loc intr-un cadru si pentru o durata care permit obtinerea unor raspunsuri mai profunde.

ANS:T

19.in raport cu cercetarile cantitative, in cercetarile calitative, durata si costurile cercetarii sunt mai reduse.

ANS:T

20.in cazul marketingului electoral, pretul unui candidat este reprezentat de gradul de acceptare a respectivului candidat in randul electoratului.

ANS:T

21.In cercetarea calitativa de marketing, obiectivul cercetarii il reprezinta explorarea fenomenului, identificarea motivatiilor populatiei studiate.

ANS:T

22.In marketingul social-politic, unele dintre activitatile de distributie au si un pronuntat caracter promotional

ANS:T

23.In cercetarea cantitativa de marketing, esantionul nu este reprezentativ pentru populatia studiata.

ANS:F

24.Marketingul social reprezinta planificarea, organizarea, implementarea si controlul strategiilor si activitatilor de marketing ale organizatiilor necomerciale care sunt indreptate, in mod direct sau indirect, catre rezolvarea unor probleme sociale.

ANS:T

25.Marketingul societal vizeaza obiective cu caracter social, dar este practicat de catre organizatii lucrative, respectiv de catre intreprinderi.

ANS:T

26.Marketingul politic international a aparut odata cu deschiderea granitelor nationale in cadrul Uniunii Europene, ca urmare a asigurarii liberei circulatii a persoanelor.

ANS:F

27.Marketingul realizeaza un schimb reciproc de avantaje intre producatori si consumatori.

ANS:T

28.Marketingul politic international este practicat de oamenii politici aflati in campanie electorala care se adreseaza comunitatilor de conationali aflate in strainatate si care au drept de vot.

ANS:F

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Marketing social politic.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
10/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
35 pagini
Imagini extrase:
35 imagini
Nr cuvinte:
9 427 cuvinte
Nr caractere:
61 190 caractere
Marime:
42.53KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Subiecte
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
marketing, subiecte, producatori
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!