Cercetări de marketing

Previzualizare subiecte:

Extras din subiecte:

1. Cand se considera ca este inceputul cercetarile de marketing, acestea fiind realizate sistematic:

a. 1860 c. 1950

b. 1911 d. 1990

ANS: B

2. Aria cercetarilor de marketing cuprinde urmatoarele trei domenii majore:

a. firma, mediul extern, interfata intreprindere-mediu c. piata, mediul intern, mediul extern

b. organizatia, mediul intern, mediul extern d. firma, piata, mediul intern

ANS: C

3.Cum se numesc cercetarile care au ca obiectiv elaborarea, testarea si validarea chestionarelor?

a. descriptive c. Instrumentale

b. exploratorii d. Cauzale

ANS: C

3. Cercetarea care are ca scop dezvoltarea teoriei marketingului se numeste:

a. cercetare predictiva c. cercetare de birou

b. cercetare fundamental d. cercetare aplicativa

ANS: B

4. Cercetarea instrumentala poate fi o cercetare:

a. Cauzala c. de birou

b. fundamentala d. Indirect

ANS: C

5. Experimentele de laborator fac parte din cercetarile:

a. exploratorii c. Predictive

b. instrumentale d. Conclusive

ANS: A

6. Cercetarea descriptiva poate fi o cercetare:

a. cauzala c. de birou

b. aplicativa d. Indirect

ANS: C

7. Panelurile de magazine sunt cercetari:

a. Periodice c. Permanente

b. Ocazionale d. ad-hoc

ANS: C

8. Cercetarea de piata facuta in vederea lansarii in vanzare a unui produs sau serviciu face parte din cercetarile:

a. permanente c. Ocazionale

b. periodice d. Indirect

ANS: C

9. Cercetarea de marketing pentru a fi eficienta trebuie:

a. sa se desfasoare permanent de catre departamentul de marketing c. sa se realizeze in colaborate cu o firma de cercetari de marketing dar pe baza indicatiilor primite de la conducerea superioara a organizatiei

b. sa fie integrata in mod organic in strategia de marketing a unitatii economice d. sa fie vazuta ca o tactica si sa fie realizata de departamentul de marketing impreuna cu o firma de cercetari de marketing

ANS: B

10. Nu face parte din faza preliminara a infaptuirii unei cercetari de marketing:

a. estimarea valorii informatiilor obtinute prin cercetare c. definirea scopului cercetarii

b. alegerea surselor de informatii d. elaborarea obiectivelor si ipotezelor cercetarii

ANS: B

11. Formularea unor ipoteze valide nu poate avea ca punct de plecare:

a. cercetari exploratorii c. cercetari anterioare

b. teoria unor discipline d. metoda de culegere a datelor

ANS: D

12. Pentru evaluarea contributiei informatiei la imbunatatirea procesului decizional se folosesc urmatoarele criterii printre care si acuratetea care presupune:

a. masura in care informatia reflecta realitatea c. masura in care informatia asigura luarea unei decizii corecte

b. prospetimea informatiei d. masura in care informatia poate fi obtinuta

ANS: A

13. Pentru evaluarea contributiei informatiei la imbunatatirea procesului decizional se folosesc urmatoarele criterii printre care si actualitatea care presupune:

a. masura in care informatia reflecta realitatea c. masura in care informatia asigura luarea unei decizii corecte

b. prospetimea informatiei d. masura in care informatia poate fi obtinuta

ANS: B

14. Pentru evaluarea contributiei informatiei la imbunatatirea procesului decizional se folosesc urmatoarele criterii printre care si suficienta care presupune:

a. masura in care informatia reflecta realitatea c. masura in care informatia asigura luarea unei decizii corecte

b. prospetimea informatiei d. masura in care informatia poate fi obtinuta

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Cercetari de marketing.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
27 pagini
Imagini extrase:
27 imagini
Nr cuvinte:
4 906 cuvinte
Nr caractere:
28 442 caractere
Marime:
17.85KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Master
Tip document:
Subiecte
Domeniu:
Alte domenii
Tag-uri:
marketing, subiecte, grile
Predat:
la master
Materie:
Alte domenii
Sus!