Seminar / Pedagogie / Facultate
Impactul TIC in procesul educational - stagnare sau progres scolar Traim in era informatiei, iar prezenta calculatorului si a tehnologiilor informationale in viata noastra este deja un lucru firesc. Oricine are un PC, mai mult sau mai putin performant, iar interesul pentru tehnologiile... citeste tot seminarul
Seminar / Pedagogie / Facultate
TEORIA SOCIAL-COGNITIVA Teoria sa social cognitiva, numita si teoria invatarii sociale, reliefeaza relatiile reciproce intre comportament, cauze interne si factori de mediu. Obiective - Sa compenseze abordarea limitata a psihologiei de tip comportamentalist, reliefand importanta... citeste tot seminarul
Seminar / Pedagogie / Facultate
1. Metode de evaluare a rezultatelor scolare: metode ,,traditionale" si metode "complementare" In debutul acestei unitati tematice se impune mentiunea ca fiecare categorie de metode de evaluare prezinta atat avantaje, cat si limite, astfel incat nici una dintre ele nu... citeste tot seminarul
Seminar / Pedagogie / Facultate
Metoda : Studiu de caz Metoda studiului de caz (case study) consta in punerea elevului in contact direct cu - situatie reala cu scopul de a fi analizata amanuntit si rezolvata. Elevii au prilejul sa aplice creator cunostintele anterioare in conditii impuse de - anumita situatie; ei... citeste tot seminarul
Seminar / Pedagogie / Facultate
Definirea conceptului de evaluare. Evaluarea este actul didactic complex, integrat intregului proces de invatamint, care asigura evidentierea cantitatii cunostintelor dobandite si valoarea (nivelul, performantele si eficienta) acestora la un moment dat, oferind solutii de perfectionare... citeste tot seminarul
Seminar / Pedagogie / Facultate
Modelul de testare va fi aplicat la o grupa de la specializarea Marketing, anul II. Ei vor avea ca tema pentru acasa de realizat un proiect individual despre realizarea unei campanii promotionale folosind ca tehnica promotionala pachetul bonus. Plan proiect Pachet bonus 1. Prezentarea... citeste tot seminarul
Seminar / Pedagogie / Facultate
Problematica inteligentei continua sa fie inteleasa in modalitati destul de neadecvate in campul educational. Ea este confundata, adesea, cu performantele memoriei, cu capacitatea de a gasi solutii la probleme (situatie in care este apreciata pe baza performantelor de lucru ale... citeste tot seminarul
Seminar / Pedagogie / Facultate
Practica pedagogica demonstreaza ca in domeniul instructiei si educatiei, strategiile didactice identice genereaza rezultate diferite, in functie de caracteristicile individuale si de varsta ale educatilor, nivelul intelectual , structura aptitudinala, optiunile profesionale,... citeste tot seminarul
Seminar / Pedagogie / Facultate
STUDIU DE CAZ Incalcarea principiul corelatiei dintre senzorial si rational, dintre concret si abstract (principiul intuitiei); SUBIECTUL: C.M., 50 ani, profesor PREZENTAREA CAZULUI : - incalcarea principiului corelatiei dintre senzorial si rational, dintre concret si abstract... citeste tot seminarul
Seminar / Pedagogie / Facultate
I - Obiectul psihologiei educationale, problematica, sarcinile si locul acesteia in cadrul disciplinelor psihopedagogice. Def: " Psihologia educationala (scolara) studiaza legile aparitiei si dezvoltarii proceselor si insusirilor psihice ale personalitatii aflate in interactiunea... citeste tot seminarul