- Documentele sistemelor calitatii au ca scop practic prezentarea modului de efectuare a activitatilor ce au implicatii asupra calitatii.
- Continutul acestor documente trebuie sa dea convingere celor care le aplica, ca nu le va complica modul de lucru si ca nu va afecta productivitatea, ba dimpotriva.
- Limbajul acestor documente trebuie sa fie direct,cu fraze scurte, nu exclusiv tehnice, si usor de inteles.
- Se vor folosi intotdeauna formulari care sa nu poata produce confuzie, interpretari eronate sau interpretari diferite la nivele diferite si de catre persoane diferite.
Se vor evita formulari ca: Este de dorit sa, trebuie sa, se recomanda.
Toate documentele sistemului calitatii vor fi codificate intr-un sistem in codul organizatiei care implementeaza sistemul.
- denumire organizatie
- codul documentului
- numar editie si revizie
- elaborator, verificat,aprobat,data
- numar de pagina din total pagini document
- copie in evidenta (copie controlata), pentru care elaboratorul va transmite toate modificarile ce apar in evolutia documentului;
- copie informativa (necontrolata), la care detinatorii acesteia nu vor primii modificarile ulterioare.
Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.