Seminar / Mass Media / Facultate
Biroul de presa reprezinta elementul de legatura dintre organizatii, presa si publicul larg, fapt datorat activitatilor intreprinse de acesta, si anume: - cautarea si selectarea informatiilor din interiorul organizatiei, pentru a putea crea si reactualiza documente de baza... citeste tot seminarul
Seminar / Mass Media / Facultate
Vizita la institutiile scolare din Plopeni, Campina si Ploiesti a delagatilor francezi, italieni si polonezi, insotiti de interpreti si responsabili de grup impartiti in 4 grupuri citeste tot seminarul
Seminar / Mass Media / Facultate
Conferintei de Aderare de la Bruxelles din data de 8 decembrie 2004. Raportul se concentreaza asupra a doua aspecte esentiale: bilantul realizarilor guvernului pe care il conduce si perspectivele pe care aceasta conferinta le deschide pentru Romania sub aspectul aderarii la Uniunea... citeste tot seminarul
Seminar / Mass Media / Facultate
Definitii. - articol care creioneaza personalitatea cuiva; - reportaj asupra unei persoane: - un tip de discurs narativ in care informatiile nu vizeaza zona factualului, ci realizarea unui tablou despre o persoana: - gen publicistic de informare reprezentand o naratiune centrata in... citeste tot seminarul
Seminar / Mass Media / Facultate
Scurta introducere Social Media Release (SMR) este o prelungire a comunicatului de pres ace include link-uri, elemente multimedia, etichete (tags) si multe altele. Aceste lucruri ajuta cititorii, blogerii sa explore in continuare comuniactul de presa si pentru a gasii cu usurinta mai... citeste tot seminarul
Seminar / Mass Media / Facultate
Protectia jurnalistului prin mijloace judiciare: intre limitele libertatii de exprimare si drepturile altor persoane Cine este jurnalistul? - Jurnalist este acea persoana care exercita dreptul inviolabil la libera exprimare si a carei principala sursa de venituri este obtinuta din... citeste tot seminarul
Seminar / Mass Media / Facultate
Genul - expresia concreta a jurnalismului Genurile presei, apartinand stilului publicistic, sunt comparabile cu genurile literare, specifice stilului publicistic. Daca in literatura intalnim genurile epic, liric si dramatic, si in jurnalism exista o clasificare generica a materialelor... citeste tot seminarul
Seminar / Mass Media / Facultate
"In lumea de astazi, plina de ziare de scandal de duzina si de manipulare prin imagini, fotojurnalistii sunt cei care trebuie sa spuna adevarul. Un fotojurnalist este intr-o continua vanatoare de imagini, care spun care sunt luptele si realizarile de zi cu zi ale comunitatii in... citeste tot seminarul
Seminar / Mass Media / Facultate
Revolutia industriala care se produce in secolul al XIX-lea confera comunicarii mediatice o dimensiune strategica pentru dezvoltarea economica a societatilor occidentale. Ea se prezinta ca un mijloc decisiv in modificarea mentalitatilor si practicilor de consum ce trebuie adaptate... citeste tot seminarul
Seminar / Mass Media / Facultate
Tipuri de abordare a relatiilor cu mass media Principala atributie a biroului de presa este de a stabili si intretine o buna comunicare cu mass media, in interesul organizatiei pe care o reprezinta. Pentru a satisface atat nevoile de informare ale mass media, cat si ale publicului,... citeste tot seminarul