Proces decizional

Previzualizare seminar:

Extras din seminar:

Aparitia nevoii nesatisfacute

Nevoia cu care m-am confruntat a constat in coafacerea parului meu care pus si simplu lasa de dorit. In acel moment aveam un par foarte degradat, fire despicate, incalcit. Desi folosisem diferite produse de infrumusetare, hidratare si remodelare a parului, nimic nu a dat rezultat. Stiam ca trebuie sa existe o modalitate prin care parul meu sa-si recapete stralucirea, sanatatea si volumul anterior. Nevoia aparut cu o saptamana inainte de ziua tatalui meu care si-o organiza intr-un restaurantul cu un anume prestigiu si trebuia sa arat impecabil, ca urmare a trebuit sa apelez la serviciile unui salon de coafura din Judetul Prahova.

Cautarea de informatii

Fiind vorba de servicii de infrumusetare despre care nu detineam informatii anterioare,volumul de informatii cautat si analizat a fost relativ mare.

Cautarea interna de informatii:

a. pe cale pasiva: detineam informatii de existenta unor saloane de infrumusetare din localitatea in care locuiam, dar si despre alte saloane din Judetul Prahova unde apelasera prietenele mele.

b. pe cale activa: nu detineam nici un fel de informatii deoarece nu fusesem pusa in situatia de a apela la serviciile unui salon de infrumusetare din Judetul Prahova, ci doar din Campina, mai exact la coafura(am avut nevoie de o programare cu 3 zile inainte de eveniment, deoarece salonul era foarte aglomerat, datorita serviciilor de buna calitate si a prestigiului acumulat in timp, cat si a personalului calificat).

Cautarea externa de informatii:

a. Experienta consumatorului: desi apelasem la salonul din localitatea unde locuiesc, imi conturaseram cateva atribute pe care le-am luat in considerare in alegerea salonului(cel mai mult luam in considerare modelele de coaface a parului, stralucirea si satisfactia tuturor clientelor care apelasera la serviciul acestui salon).

b. Surse personale: de asemenea am luat in considerare informatiile venite de la surse secundare(prietene) care imi dezvaluisera si alte atribute importante pe care ar trebui sa le iau in considerare in alegerea salonului de infrumusetare. Spre exemplu: calitatea materialelor folosite, igienizarea corespunzatoare a instrumentelor, aparatura folosita, flexibilitatea programului precum si calificarea angajatilor.

c. Surse de marketing: o sursa de marketing a constituit-o corelatia dintre materialele folosite, preturile diferitelor servicii si calitatea lor. Am considerat pretul ca fiind o garantie a unei calitati ridicate. Apoi am analizat serviciile oferite de salon considerand ca varietatea sortimentala a serviciilor oferite este o garantie a preocuparii si orientarii respectivului salon de infrumusetare spre satisfacerea nevoilor variate ale consumatorilor; doar unul dintre saloanele de infrumusetare analizate si-a prezentat oferta prin intermediul radioului, spoturi publicitare precum si la posturi de televiziune locale.(Evas Diva)

Evaluarea mentala a variantelor considerate

Procesul de evaluare a variantelor a durat aproximativ 3zile. Nu am acordat un timp foarte lung procesului de evaluare deoarece nevoia trebuia satisfacuta rapid fiindca aspectul parului meu era neingrijit.

Setul posibilitatilor evocate

Setul alternativelor luate in considerare s-a compus din:

1.Salon Star,Str Calea Doftanei, nr32 ,Campina.

Ofera o gama larga de servicii cum ar fi: solar, reflexo-terapie, masaj anticelulitic, masaj de relaxare, unghii pictate, pedichiura, manichiura mirese, unghii false, infrumusetare, coafura.

2.Salon Evas Style, Str mihai Eminescu,nr 4,Ploiesti

Ofera o gama mai restransa de servicii cum ar fi: manichiura, pedichiura, cosmetica, coafura.

3.Salon Daniels, Str Sf Ioan, nr 12, Ploiesti

Efectueaza:servicii complete de coafor, cosmetica, epilare definitiva

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Proces decizional.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
8 pagini
Imagini extrase:
8 imagini
Nr cuvinte:
2 522 cuvinte
Nr caractere:
12 733 caractere
Marime:
20.21KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Seminar
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
firma, produse, marketing
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!