Probleme cercetări de marketing

Previzualizare seminar:

Extras din seminar:

1. In cadrul unei cercetari selective, efectuata pe un esantion de 1000 de personae, opinia utilizatorilor unui anumit produs despre pretul acestuia a fost masurata cu ajutorul unei diferentiale semantice cu cinci trepte. Distributia opiniilor a fost urmatoarea:

Opinia F favorabila favorabila Nici-nici nefavorabila F nefavorab

Nr pers 450 300 150 50 50

Care este scorul mediu exprimand opinia esantionului despre pretul produsului respective?

a) 4,15

b) 4,20

c) 4,05

d) -4,45

2. In cadrul unei cercetari selective, efectuata pe un esantion de 2000 de personae, opinia utilizatorilor despre gustul bauturii racoritoare ROCO, masurata cu ajutorul unei diferentiale semantice cu cinci trepte a fost urmatoarea:

Opinia F favorabila favorabila Nici-nici nefavorabila F nefavorab

Nr pers 550 500 350 250 350

a) 4,125

b) 3,325

c) -3,405

d) 6,650

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Probleme cercetari de marketing.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
4 pagini
Imagini extrase:
4 imagini
Nr cuvinte:
662 cuvinte
Nr caractere:
4 664 caractere
Marime:
11.75KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Seminar
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
Probleme cercetari de marketing, Economie
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!