Seminar / Marketing / Facultate
La inceput a fost strategia* Revista Fortune a definit strategia fumizarii de servicii in felul urmator: ,,a sti exact ce clienti dorim sa servim si a ne imagina ce fel de servicii i-ar face sa-si desfaca baierile pungii". Strategul trebuie sa analizeze dorintele si nevoile... citeste tot seminarul
Seminar / Marketing / Facultate
Desi pretul este vazut, cel mai adesea, in marketingul clasic, drept o suma de bani care trebuie platita pentru a achizitiona un produs, generalizand sensul acestei notiuni se poate spune ca pretul nu este altceva decat contraprestatia beneficiarului pentru achizitionarea unei... citeste tot seminarul
Seminar / Marketing / Facultate
Analiza SWOT constituie cea mai importanta tehnica manageriala utilizata pentru intelegerea pozitiei strategice a unei intreprinderi. SWOT reprezinta acronimul pentru cuvintele englezesti "Strengthts" (Puncte tari), "Weaknesses" (Puncte slabe),... citeste tot seminarul
Seminar / Marketing / Facultate
Bancile de pe piata din Romania incearca sa tina pasul cu Europa, nu doar la servicii oferite clientilor, ci si la strategiile de marketing aferente segmentului bancar. Evolutia bancilor pe piata autohtona coincide si cu dezvoltarea strategiilor de marketing. Daca in 2000 bancile erau... citeste tot seminarul
Seminar / Marketing / Facultate
Restaurantul "Casa Pastravarului" este cu specific pescaresc si este situat la 25 km de Brasov, pe DN 13 (E60). Doripesco este alcatuit din motel si restaurant. 1. Produsul global a. Produsul de baza Produsul de baza la restaurantul Casa Pastravarului este diversificarea... citeste tot seminarul
Seminar / Marketing / Facultate
Aparitia nevoii nesatisfacute Nevoia cu care m-am confruntat a constat in coafacerea parului meu care pus si simplu lasa de dorit. In acel moment aveam un par foarte degradat, fire despicate, incalcit. Desi folosisem diferite produse de infrumusetare, hidratare si remodelare a parului,... citeste tot seminarul
Seminar / Marketing / Facultate
II. Planul de marketing al produsului ales - partea III 4. Mixul de marketing - partea I Se vor analiza si se vor face recomandari cu privire la imbunatatirea urmatoarelor aspecte ale produsului ales: A. structura PRODUSUL ales B. structura PRETULui produsului ales Notiuni... citeste tot seminarul
Seminar / Marketing / Facultate
1. In cadrul unei cercetari selective, efectuata pe un esantion de 1000 de personae, opinia utilizatorilor unui anumit produs despre pretul acestuia a fost masurata cu ajutorul unei diferentiale semantice cu cinci trepte. Distributia opiniilor a fost urmatoarea: Opinia F favorabila... citeste tot seminarul
Seminar / Marketing / Facultate
1. Misiunea si obiectivele strategice ale SC 2. Auditul de marketing 2.1. Auditul mediului de marketing 2.1.1. Macromediul 2.1.1.1. Mediul demografic 2.1.1.2. Mediul economic 2.1.1.3. Mediul natural 2.1.1.4. Mediul tehologic 2.1.1.5. Mediul politic 2.1.1.6. Mediul cultural... citeste tot seminarul
Seminar / Marketing / Facultate
O cercetare pe un esantion de 1200 persoane asupra preferintelor telespectatorilor pentru doua emisiuni de stiri, dar oferite de televiziuni diferite , conduce la urmatoarea distributie a aprecierilor a opiniilor telespectatorilor in privinta orei de difuzare , a calitatii informatiilor... citeste tot seminarul