Structura organizatorică a întreprinderii

Previzualizare seminar:

Extras din seminar:

fiecare componenta organizatorica sau actiune trebuie sa corespunda unor cerinte clar definite reiesite din obiectivele acesteia.

Sistemele de conducere a unei intreprinderi reprezinta totalitatea elementelor componente si a relatiilor dintre acestea structurate intr-un anumit cadru organizatoric in care se desfasoara proceslee de conducere ale activitatii in ansamblul sau.

Sistemul de conducere al unei intreprinderi si componentele sale se prezinta astfel: Exista un sistem alcatuie din doua componente principale:

1. structura de conducere

2. procesul de conducere.

La randul sau, structura de conducere cuprinde structura organizatorica si sistemul informational. Procesul de conducere este structurat in 4 componente si anume:

- structura informala, metodele si tehnicile de conducere utilizate, stilurile de conducere precum si metodele de fundamentare si transmitere a deciziilor.

Se mai poate spune ca sistemul de conducere a unei intreprinderi este definit de urmatoarele componente si anume: subsistemul decizional sau conducator; subsistemul operational sau condus; subsistemul informational sau de legatura.

Elementele care formeaza cadrul organizational sunt decisive pentru existenta, functionarea si dezvoltarea intreprinderii.

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Structura organizatorica a intreprinderii.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (6 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
3 pagini
Imagini extrase:
3 imagini
Nr cuvinte:
1 515 cuvinte
Nr caractere:
10 457 caractere
Marime:
14.23KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Seminar
Domeniu:
Management
Tag-uri:
Structura organizatorica a intreprinderii, Economie
Predat:
la facultate
Materie:
Management
Sus!