Maximizarea rezulatelor unui spital cu ajutorul sistemului folosit de firmă

Previzualizare seminar:

Extras din seminar:

Centrul medical Virginia Mason si-a schimbat filosofia si metodologia de afacere si management prin preluarea unor parti din sistemul de productie al firmei Toyota. Scopul: a obtine calitate, siguranta si performanta. Poate acest plan functiona in alte institutii?

Tabel 1

Adoptarea Sistemului de Productie Virginia Mason

Adoptarea Sistemului de Productie Virginia Mason - VMPS necesita urmatorii pasi :

-un plan centrat pe pacient

-sprijinul complet al echipei de conducere al Centrului Virginia Mason

-atentia indreptata spre a atinge zero defecte

-scopul de a oferi cel mai sigur mediu pentru pacienti si cele mai bune rezultate

Cei mai importanti primi pasi in implementarea VMPS :

-credinta ca abordarea filosofiei << pacientul este cel mai important >> este cheia in toate procesele ;

-a crea un mediu in care oamenii sa se simta in siguranta, liberi sa se implice in procesul de imbunatatire ( incluzand adoptarea politicii << no-layoff >>) ;

-implementarea in toata organizatia a unui sistem de alerta a defectelor numit "Sistemul de Alerta pentru Siguranta Pacientilor".

-Incurajarea inovatiei si a " trystormingului"(pe langa brainstorming, trystorming implica aplicarea rapida a noilor idei).

- Crearea unei organizatii prospere economic, prin eliminarea risipei;

-Necesita leadership responsabil ;

In iunie 2002, centrul medical Virginia Mason a adoptat un nou sistem de management si productie, bazat pe un sistem industrial - din domeniul automobilelor - de mare succes, pe care l-a adaptat in domeniul sanatatii, pentru a imbunatati calitatea serviciilor de ingrijire, a creste productivitatea si a scade costurile. Bazat pe Sistemul de Productie Toyota - TPS, noul sistem - Sistemul de Productie Virginia Mason (VMPS) - a permis centrului medical sa implementeze standarde noi de calitate in domeniul sanatatii si ingrijirii pacientilor. Abordarea manegeriala VMPS este utilizata pentru a realiza reale si vizibile imbunatatiri in siguranta si calitatea serviciilor, satisfactia personalului si performantei in ceea ce priveste costurile, explica doctorul Gary S Kaplan. << Sistemul nostru ajuta la identificarea si eliminarea risipei si ineficientei in numeroase procese, care fac parte din domeniul ingrijirii si sanatatii. Prin reducerea aspectelor ne-esentiale si repetitive ale procesului de ingrijire a pacientilor, personalul medical poate petrece mai mult timp vorbind cu, ascultand si tratand pacientii. >>

Tabel 2

Lean Thinking

Principiile de "lean thinking" ale Centrului Medical Virginia Mason includ:

Conducerea :

-implementarea conceptului de "lean thinking" necesita schimbari majore de management in intreaga organizatie;

-implicare puternica si conducere inspirata din partea leaderilor din varf sunt esentiale;

Cultura:

-evaluarea structurii organizationale;

-reducerea ierarhiilor inutile;

- organizarea personalului in echipe operationale bazate pe productie sau servicii;

- stabilirea unei viziuni clare pentru a ghida personalul sa adopte deciziile corecte;

Procesul :

Doctorii, spitalele , guvernul, si personalul au condus adesea activitatile dintr-o institutie. Valorile trebuie schimbate si concentrate pe satisfacerea dorintelornevoilor pacientului. Intr-un proces perfect, fiecare pas trebuie sa :

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Maximizarea rezulatelor unui spital cu ajutorul sistemului folosit de firma .doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
5 pagini
Imagini extrase:
5 imagini
Nr cuvinte:
392 cuvinte
Nr caractere:
2 433 caractere
Marime:
14.84KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Seminar
Domeniu:
Management
Tag-uri:
management, institutie
Predat:
la facultate
Materie:
Management
Sus!