Plan de afaceri

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

1. Sinteza planului de afaceri 03
2. Prezentarea generala a societatii comerciale 04
3. Piata agentului economic 04
4. Prezentarea servicilor 11
5. Echipa manageriala si resurse umane 16
6. Informatii financiare 16
7. Concluzii 20
8. Anexe

Extras din proiect:

Planul de afaceri a fost realizat pentru a fi folosit de Media Touch ca un instrument de proiectare, realizare si conducere a proiectului "Sejururi reale planificate virtual".

Afacerea consta in realizarea si oferirea a trei portaluri turistice: www.vileonline.ro, www.ro-turism.ro, www.direct-tur.ro.

Portalurile vin in intampinarea nevoilor agentiilor de turism si furnizorilor directi de servicii turistice (hoteluri, companii de transport, vile si pensiuni) oferind un loc virtual specializat si bine reglementat in care interesele fiecaruia sunt respectate.

www.vileonline.ro va fi specializat in promovarea vilelor si pensiunilor turistice, www.ro-turism.ro va fi specializat in promovarea agentiilor de turism si www.direct-tur.ro va fi specializat in promovarea hotelurilor si companiilor de transport.

In contextul actual de piata, interesele acestor categorii de clienti nu sunt respectate pentru ca in portalurile turistice existente, se gaseste acelasi produs turistic oferit atat de agentia de turism cat si de hotel/vila/companie de transport.

www.vileonline.ro, www.ro-turism.ro si www.direct-tur.ro aduc o serie de facilitati si pe plan informatic usurand munca companiilor turistice si facilitand accesul acestora catre clienti prin: sisteme de rezevare online, usurinta in prezentarea ofertelor pe Internet, managementul si realizarea automata a bazelor de date cu utilizatorii care au comandat.

Aceste portaluri intampina si nevoia de siguranta a vizitatorilor, oferind acestora garantarea acuratetii datelor inscrise. De aceea, vor fi acceptate sa se inscrie doar companiile care fac dovada obiectului de activitate si a autorizatiilor necesare. Pentru a exemplifica, www.vileonline.ro va clasifica o vila sau pensiune cu o categorie de 3 stele, respectiv 3 margarete doar daca aceasta face dovada prin documentele necesare. Aceste documente vor fi puse si la dispozitia vizitatorilor cand acestia vizualizeaza o oferta. In acelasi timp vizitatorii pot publica impresii, sugestii si opinii in dreptul vilelor sau pensiunilor inscrise.

Reusita acestei afaceri se bazeaza pe avantajele competitive oferite prin tehnologie, specializare, costuri reduse si reglementarea contractuala a parteneriatelor, astfel incat colaborarea sa fie reciproc avantajoasa pentru vizitatorii portalurilor (potentiali turisti), pentru companiile turistice si pentru Media Touch. Astfel, vizitatorii si clientii portalurilor vor stii ca Media Touch respecta si protejeaza interesele lor, oferind servicii de calitate.

2. PREZENTAREA GENERALA A SOCIETATII COMERCIALE

2.1. Denumirea societatii comerciale: Media Touch

2.2. Forma juridica de constituire: S.R.L.

2.3. Sediul central: Calea Mosilor nr. 88

2.4. Tipul obiectului de activitate: Consultanta si furnizare de alte produse software 7222

2.5. Capital social privat: 2 000 000 lei

2.6. Actionari:

Nr Nume si prenume Adresa Numar actiuni

1 Mateescu Tudor Bucuresti, Calea Mosilor nr 88 10

2 Marcu Lavinius-Razvan Constanta, str. Stefan Mihailescu nr. 73 10

3. DEFINIREA STARII DE SPIRIT MARKETING

3.1. Descrierea pietelor-tinta

Potentialii clienti ai serviciilor se impart in doua categorii.

Prima categorie de clienti este reprezentata de agentii turistice, hoteluri, companii de transport (autocar, avion, masini), pensiuni si vile care isi vor face cunoscute ofertele utilizatorilor de Internet prin intermediul portalurilor turistice.

A doua categorie sunt utilizatorii Internet interesati de achizitionarea unui produs turistic prin intermediul portalului.

Un portal turistic nu poate exista fara acesti clienti. Eficienta si popularitatea acestuia fiind determinata atat de numaul de agentii inscrise cat si de numarul de vizitatori.

Conform statisticilor furnizate de trafic.ro - site ce monitorizeaza audientei website-urilor - aproximativ un numar de 10 000 de "vizitatori unici" acceseaza un portal turistic pe saptamana. Datele statistice si termenii specifici sunt prezentati in anexa nr. 1.

In prezent un numar mare de agentii turistice, hoteluri, vile si pensiuni si-au aratat interesul in ceea ce priveste promovarea pe Internet, realizandu-si website-uri, apeland la publicitate online si inscriindu-se in portaluri turistice.

Astfel, in principalele portaluri turistice (infoturism.ro, romaniantourism.ro si rotravel.com) sunt inscrisi, aproximativ, un numar de 300 de furnizori de servicii turistice (agentii turistice, hoteluri).

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Plan de afaceri.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
22 pagini
Imagini extrase:
22 imagini
Nr cuvinte:
4 202 cuvinte
Nr caractere:
24 785 caractere
Marime:
67.85KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Turism
Tag-uri:
afacere, investitie
Predat:
la facultate
Materie:
Turism
Sus!