Marriott-International

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

Capitolul 1 - Scurt istoric al grupului
Capitolul 2 - Scurta descriere a industriei hoteliere
Capitolul 3 - Organizare si structura grupului
Capitolul 4 - Prezentarea portofoliului

Extras din proiect:

Cpitolul 1 - Scurt istoric al grupului

Marriott International este o companie multinationala americana de ospitalitate diversificata care administreaza si francheaza un portofoliu larg de hoteluri si facilitati de cazare conexe . Fondata de catre J. Willard Marriott, compania este acum condusa de fiul sau, presedintele executiv Bill Marriott, presedintele si directorul executiv Arne Sorenson. Primul drive-in de pe Coasta de Est, primul hotel cu motor si primul lant hotelier conceput pentru calatorii de afaceri sunt doar cateva dintre reperele istoriei inovatoare a Marriott.

J. Willard si modestul stand de bere au crescut in lantul de restaurante Hot Shoppes si au evoluat in Marriott International de astazi. Compania a fost construita pe baza unor principii directoare care raman integrate in cultura companiei.De mai mult de 90 de ani, conducerea Marriott se face de catre familia fondatoare .

Totul a inceput cu un stand de bere creat de A & W. Fondatorul J. Willard Marriott si sotia sa, Alice. Mancarea buna si serviciile bune la un pret corect au devenit un principiu calauzitor pentru restaurantele Hot Shoppes - si pentru Marriott International pe masura ce acestea au crescut.Marriott a facut o schimbare istorica in afacerile hotelului in 1957. Primul hotel din lume a fost deschis in Arlington, Virginia, sub conducerea fiului lui J. Willard Marriott, Bill. In urmatorii 25 de ani, Marriott a devenit o intreprindere globala diversa, iar Bill Marriott a devenit un CEO vizionar a carui conducere a transformat industria ospitalitatii. O companie, multe branduri - acesta este modelul inovativ pe care Marriott a inceput sa-l construiasca la sfarsitul anilor 1980. De la pionieratul afacerii prelungite pana la lansarea unor marci distinctive orientate spre calatorul de afaceri pentru a-si spori prezenta in strainatate, Marriott International a reusit sa devina prima companie din lume. Astazi sunt intr-o misiune de a modela viitorul calatoriei prin tehnologie si inovare. De la check-in-ul mobil si lobby-ul Camerelor de Mare pentru a transforma experienta intalnirii cu aplicatia Red Coat Direct, facem calatoriile mai stralucitoare pentru oaspetii nostri. In anul 2016 Marriott International achizitioneaza Starwood Hotels & Resorts, creand cea mai mare companie hoteliera din lume cu 5.700 de proprietati, oferind peste 1.1 milioane de camere si peste 30 de branduri in peste 110 de tari.

Capitolul 2 - Scurta descriere a industriei hoteliere

2.1 Piata internationala

Marriott International, Inc. este o companie lider mondiala de cazare, cu peste 6.700 de proprietati in 130 de tari si teritorii, raportand venituri de peste 22 miliarde USD in anul fiscal 2017. Fondata de J. Willard si Alice Marriott si condusa de conducerea familiei pentru mai mult de 90 de ani, compania are sediul in afara orasului Washington, DC, in Bethesda, Maryland. Din 1927, Marriott a fost cunoscut pentru o cultura care il pune pe primul loc. Sunt in crestere la nivel global - si deschid o lume a experientelor si oportunitatilor pentru oamenii din toate domeniile vietii. Sunt mandri ca sunt recunoscuti in intreaga lume pentru valorile durabile, spiritul lor pentru a servi si angajamentul corporativ de a crea locuri mai bune pentru a trai si a lucra.

Marriott International, Inc. ofera avantajele unui bilant solid, al managementului de sunet si al inregistrarii conducerii industriei. Modelul de afaceri, marcile, liderii de varf si o cultura de servicii adanc inradacinata au stabilit cu fermitate Marriott ca un interpret de renume. Marriott International este cea mai mare companie de turism din lume, oferind o alegere de neegalat oaspetilor si oferind o valoare de neegalat proprietarilor. Cu ajutorul portofoliului extins de marci, dinamice platforme de vanzari si marketing si o scara globala care conduce la cresterea eficientei, proprietarii nostri beneficiaza de un avantaj competitiv clar si de posibilitatea de a maximiza fiecare investitie hoteliera. O combinatie fara precedent a celor mai recunoscute programe de loialitate din industrie - Marriott Rewards, Starwood Preferred Guest si The Ritz-Carlton Rewards - conduce o loialitate incredibila a clientilor. Cei 120 de milioane de membri ai programului de loialitate conduc 50% din totalul de camere vandute, si raman mai mult si cheltuiesc mai mult la hotelurile companiei.

Fiecare hotel de marca Marriott International este sustinut de o platforma de distributie globala robusta si de o retea inovatoare de vanzari si marketing care ofera oaspetilor de inalta valoare prin tehnologia de ultima generatie, puterea de negociere globala si serviciile partajate extinse pentru a asigura o mai mare rentabilitate investitii pentru proprietari. Echipa cea mai experimentata din industrie ofera beneficii si servicii robuste pentru proprietar si francizat, de la dezvoltare prin operatiuni in curs de desfasurare pentru a va ajuta sa va atingeti obiectivele de afaceri. Angajamentul fata de comunicare si transparenta creeaza relatii pe termen lung, reciproc avantajoase, evidentiate de faptul ca majoritatea conductelor sunt detinute de parteneri multipli.

Download proiect

Primești proiectul în câteva minute,
cu sau fără cont

Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2018
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
36 pagini
Imagini extrase:
36 imagini
Nr cuvinte:
6 366 cuvinte
Nr caractere:
33 574 caractere
Marime:
2.89 MB (arhivat)
Nivel studiu:
Master
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Turism
Data publicare:
09.01.2019
Structură de fișiere:
  • Marriott-International.docx
Predat:
Facultatea de Stiinte Economice , Universitatea "Lucian Blaga" din Sibiu (master)
Specializare:
administrarea afacerilor
Materie:
branduri hoteliere
Nota primita:
Nota 10

Ai gasit ceva în neregulă cu acest document?

Te-ar putea interesa și:
Marriott:" De la un bar cu 9 scaune la peste 3.000 de hoteluri in intreaga lume."...
Romani si Uniunea EuropeanaIn economia internationala contemporana, odata cu cresterea...
Se poate afirma ca in Antichitate a aparut calatoria turistica. Vechii greci doreau sa...
CAPITOLUL 1 1 Conceptul de globalizare Globalizarea este termenul intrebuintat pentru a descrie...
OPERATIUNILE COMERCIALE COMBINATE Principalele tipuri de operatiuni comerciale combinate sunt:...
Sus!