Hotel Montana - Studiu de caz

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

.Strategia de marcă practicată la Hotelul Montana, evidenţiază că o marcă este un simbol complex care semnifică atribute, avantaje, valori, cultură, personalitate şi tipul de consumatori.

Numele “Montana” reprezintă zona de munte unde este amplasat hotelul, munţii Vrancei erau atracţia zonei sub denumirea de “ Perla Vrancei” care totodată reprezintă marca zonei.

Marca unui hotel nu înseamnă doar steagul hotelului, uniforma portarului de la intrare sau comportamentul chelnerilor, ci şi programele de fidelizare a clienţilor sau rezervarea online de camere.

O marcă de succes se individualizează, printre altele, prin simplitate, distincţie, deplină compatibilitate cu produsul/serviciul etc. În esenţă, o marca puternică se carcterizează prin următoarele:

- este diferită de alte mărci;

- stabileşte o relaţie emoţională cu potenţialul cumpărător;

- conferă siguranţă consumatorului;

- garantează calitatea bunurilor şi/sau serviciilor.

Am putea îmbunătăţi strategia de marca prin realizarea unui logo şi unui slogan.

Logo-ul hotelului Montana este cel mai important aspect al identităţii. În funcţie de aspectul logo-ului şi de culorile acestuia se definesc toate celelate elemente. Un logo cu un design de calitate este mult mai uşor ţinut minte de către clienţi, de aceea activitatea de logo design are o importanţă ridicată în munca noastră (Vezi Figura 1, Anexa 1).

Sloganul "Cazare şi relaxare pentru orice buzunare"

Am considerat că hotelului îi este potrivit acest slogan, deoarece se adresează tuturor categoriilor sociale: familiilor care caută relaxarea montană atât vara cât şi iarnă; cuplurilor proaspăt căsătoriţi care, toamna aleg staţiunea pentru petrecerea "lunii de miere"; împătimiţilor montani ce aleg staţiunea pentru a practică sporturile favorite (schi, alpinism, drumeţii); persoanelor care benefeciaza de tratamente balneare la acest hotel; firmelor ce îşi trimit angajaţii la team building.

2. Rolul creării unui site pentru un hotel este de a interacţiona cu vizitatorii acestuia, prezentarea serviciilor, produselor şi avantajelor furnizate de hotel, poate reprezenta cheia succesului pentru afacerea online, transformând această mică investiţie într-o afacere profitabilă.

Scopul primar al acestui site este să atragă potenţiali clienţi (oameni cu adevărat interesaţi de produsele/serviciile hotelului), să genereze un volum mai mare de vânzări şi să creeze reacţii (clienţi care trimit mailuri cerând informaţii despre produse/servicii, vizitatori care completeză şi trimit diverse formulare prezente pe site). Deasemnea site-ul generează mai multe solicitări de oferte, contracte noi şi oameni interesaţi de serviciile/produsele oferite.

Pagina Home va fi organizată astfel:

a)Deasupra vom avea :

- Buton Home

- Butonul Camere

- Butonul Facilitati si servicii

- Buton Rezervări (unde putem lasă datele personale pentru o rezervare)

- Buton Galerie Foto (în care vom găsi imaginile hotelul şi imagini din interiorul camerelor)

- Butonul Restaurant şi bar (aici putem vede poze din restaurant ,imagini cu meniul, imagini cu aranjanetele sălii)

- Butonul Contact

b)La mijlocul paginii vom avem:

- imagine cu hotelul

c) În partea de jos a paginii vom avea :

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Hotel Montana - Studiu de caz.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
14 pagini
Imagini extrase:
14 imagini
Nr cuvinte:
2 051 cuvinte
Nr caractere:
11 015 caractere
Marime:
2.61MB (arhivat)
Publicat de:
NNT 2 P.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Turism
Predat:
la facultate
Materie:
Turism
Sus!