Promovarea obiectivului turistic Vălul Miresei

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

Motto: Lumea calatoriei este pavata cu brosur.

Cascada Valul Miresei, este situata in judetul Bihor, localitatea Stana de Vale pe un afluent scurt de dreapta a Vaii Iadului, circa 300 m in amonte de Valea Iedutului pe care se afla Cascada Saritoarea Iedutului si circa 500 m in aval de cantonul Murgasu, cascada vizibila din drum. Partea vizibila are o lungime de circa 20 m, in doua trepte, cascada mai avand o treapta superioara la care se ajunge cu dificultate datorita pantei abrupte.

Cascada Valul Miresei, cascada in doua trepte, este cea mai reprezentativa din Muntii Apuseni. Cascada are aproximativ 50 m inaltime dar grandoarea si salbaticia ei a fost partial afectata datorita drumului din apropiere. Cascada isi trage numele din legenda care spune ca o mireasa a cazut chiar in ziua nuntii sale de pe stanci, voalul ramanand-i agatat; Nuntasii s-au oprit din petrecere si au plans-o pe mireasa iar in locul respectiv s-a format cascada "Valul Miresei".

Tehnicile de promovare sunt foarte diverse, insa noi vom vorbi despre reclama, promovarea obiectivului turistic.

Promovarea este produsul in turism. Deoarece produsul turistic este intangibil, promovarea trebuie sa genereze dorinta si acceptare in absenta evidentelor tangibile. Promovarea este o activitate comunicationala, informarea clientelei asupra produselor oferite de zona care se poate realiza prin cai si cu mijloace multiple, sub forma verbala sau scrisa, vizuala sau auditiva, directa sau indirecta.

Promovarea substituie produsul pana in momentul consumului lui si poate adauga valoare produsului turistic.

Promovarea este construirea identitatii. Promovarea trebuie vazuta ca o activitate de construire a identitatii pentru organizatiile turistice, precum: agentii, destinatii turistice, unitati de cazare sau obiective turistice. Promovarea poate fi vazuta ca o activitate pe termen scurt (o zi, o saptamana, un sezon sau un an) dar si pe termen mediu sau lung, pentru crearea unei identitati consistente si credibile.

Publicitatea trebuie sa prezinte ceea ce este unic;

- Publicitatea trebuie sa suscite in spiritul celui care o vede ceva de neuitat, o imagine la care sa se gandeasca;

- Publicitatea turistica trebuie sa asigure intai o imagine pentru tara gazda;

- Moda e foarte importanta in turism. Trebuie sa se induca ideea ca destinatia respectiva este la moda;

- Sa se surprinda esenta trasaturilor unei tari-atractie singulara;

- Sa cuprinda ceva frapant, care sa incite transmiterea din ,,gura in gura";

- Accentul sa cada pe diversitatea ofertei turistice;

- Sa se diminueze temerile cu privire la anumite puncte vulnerabile;

- Sa se specifice si alte destinatii apropiate pentru a se prelungi sejurul;

- Sa se urmareasca stimularea cererii in extrazezon.

Actiunile de promovare a vanzarilor pot viza: cresterea cantitativa a vanzarilor pe

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Promovarea obiectivului turistic Valul Miresei.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
6 pagini
Imagini extrase:
6 imagini
Nr cuvinte:
1 174 cuvinte
Nr caractere:
6 650 caractere
Marime:
261.67KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Liceu
Tip document:
Proiect
Materie:
Turism și Alimentație
Tag-uri:
turism, atractii, obiectiv turistic
Predat:
la liceu
Profil:
Umanist
Specializare:
Ştiinţe sociale
Profesorului:
Andreea Ostafe
Sus!