Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

CSR (Corporate Social Responsibility) este o conceptie referitoare la contributia pe care trebuie sa o aiba institutiile la dezvoltarea societatii moderne. De-a lungul timpului, aceasta contributie a fost teoretizata diferit de mai multe curente de gandire. Initiativele "responsabile" ale companiilor au fost denumite printr-o varietate de termeni: corporate citizenship, corporate philantropy, corporate societal marketing, community affairs, community development etc.

Pe masura ce statele si institutiile internationale si-au dat seama ca adoptarea principiilor de CSR de catre institutii serveste obiectivelor de dezvoltare durabila, a aparut si nevoia unor standarde internationale pentru a defini ce inseamna un "comportament institutional dezirabil".

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Oferta CSR.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
7/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
3 pagini
Imagini extrase:
3 imagini
Nr cuvinte:
574 cuvinte
Nr caractere:
3 797 caractere
Marime:
17.44KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Științele Comunicării
Tag-uri:
Oferta CSR, oferta
Predat:
la facultate
Materie:
Științele Comunicării
Sus!