Diagnoză organizațională

Cuprins proiect:

Analiza din perspectiva interna
1. Scurt istoric ............................................................................................ 3
2. Structura organizatorica a agentiei de turism Interra Travel ............................................... 4
3. Produse / servicii oferite ...................................................................................................... 4
4. Punctele SW din analiza SWOT a agentiei Interra Travel ................................................... 5


Analiza din perspectiva externa
5. Privire generala asupra industriei in care activeaza organizatia .......................................... 6
6. Piata agentiei de turism Interra Travel ................................................................................. 9
7. Competitori (locali, regionali, globali) ................................................................................ 9
8. Punctele OT din analiza SWOT a agentiei Interra Travel ................................................... 10


Identificarea si definirea problemei si legatura acesteia cu alte probleme din cadrul organizatiei... 11

Motivarea resurselor umane ............................................................................................................. 14

Concluzii ........................................................................................................ 16

Bibliografie .................................................................................................... 18

Extras din proiect:

Lucrarea de fata isi propune prezentarea companiei Interra Travel si identificarea de posibile proiecte de resurse umane in cadrul acesteia. Compania va fi analizata atat din perspectiva interna cat si din perspectiva externa. Societatea moderna se afla intr-un permanent proces de schimbare si dezvoltare; au loc schimbari majore si rapide ale tehnologiilor si fortei de munca. Managerii moderni investesc astazi din ce in ce mai mult timp si energie in intelegerea cat mai corecta a organizatiei pe care o conduc. Din pacate, multi dintre acestia nu reusesc sa ofere solutii viabile pentru problemele cu care se confrunta organizatia.

Analiza din perspectiva interna

1. Scurt istoric

Agentia de turism Interra Travel a luat fiinta in martie 2000, ca subagent al cunoscutei agentii de turism Aerotravel, reusind in numai un an sa devina cunoscuta pe piata romaneasca, sa

se impuna prin calitatea serviciilor si prin profesionalismul personalului. Logo-ul agentiei este ,,Inspirati de cautarile tale!". A intrat pe piata cu doar cativa angajati, ulterior marindu-se pana la 30 angajati. In prezent are 200 de angajati in subordine. Interra Travel are 5 filiale la nivel national in urmatoarele orase: Bucuresti, Timisoara, Constanta, Iasi, Brasov. Are drept misiune sa puna pe primul loc satisfactia si asigurarea confortului clientilor sai acordandu-le acestora cele mai diversificate destinatii de vacanta la o calitate foarte buna. Pe termen lung, obiectivul principal al firmei este acela de a deveni lider in domeniul turismului si de a asigura destinatii unice prin intermediul pachetelor de servicii tuturor categoriilor de clienti. Pe termen mediu, organizatia urmareste imbunatatirea serviciului de rezervari din cadrul agentiei cu scopul de a usura comunicarea cu furnizorii si clientii sai. Pe termen scurt, se doreste obtinerea unor pachete atractive pentru revelionul 2011, atat in tara, cat si in strainatate.

Bibliografie:

Glavan Vasile ,, Turismul in Romania", Ed. Economica, Bucuresti 2000

Nistoreanu Puiu ,, Managementul in turism servicii" Ed. ASE, Bucuresti 2005

www.clubafaceri.ro

www.interra.ro

www.ghidromania.ro

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Diagnoza organizationala.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
18 pagini
Nr cuvinte:
5 640 cuvinte
Nr caractere:
29 982 caractere
Marime:
31.51KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Științele Comunicării
Tag-uri:
Diagnoza organizationala, comunicare
Predat:
la facultate
Materie:
Științele Comunicării
Sus!