Cap. 1 Identificarea proiectului
1.1 Descrierea organizarii intreprinderii
1.1.1 Obiectul de activitate
BANCA ROMANA pentru DEZVOLTARE este societate deschisa pe actiuni si functioneaza ca persoana juridica romana in conformitate cu legislatia privind societatile comerciale. Banca are sediul central in Municipiul Bucuresti, str. Doamnei nr.4, sector 3 si isi desfasoara activitatea prin sucursale, agentii si reprezentante, in tara si in strainatate.
Banca Romana pentru Dezvoltare S.A. este prima banca cu capital privat care a fost infiintata in anul 1990 pentru a sprijini procesul economiei de piata.
Ea are peste 220 de sucursale si filiale in prezent fata de 1991, si peste 5000 de angajati. Daca acestor unitati li se adauga si cele 850 cooperative de credit prin care se realizeaza tranzactii, atunci se mareste gradul de acoperire in teritoriul pentru ca banca sa fie langa clientii sai.
Banca Romana pentru Dezvoltare S.A. este membra a Asociatilor Bancilor Comerciale din Europa Centrala si de Est deschizandu-si agentii in New York, Bruxelles. De asemenea, ea participa cu capital social in alte banci din Romania si alte tari in valoare de peste 20 de milioane de USD in 35 de companii.
Rolul sucursalei din Iasi este de a coordona, indruma si controla activitatile operative desfasurate in filialele din subordine. De asemenea, sucursala B.R.D. Iasi efectueaza operatiuni de creditare, decontari si de casa in lei si valuta, controlul preventiv asupra operatiunilor ce se realizeaza in contul titularilor si a altor operatiuni bancare.
Sucursala Iasi
Adresa: Str. Anastasie Panu nr.1B-2A
Telefon: 0232/ 213050
Fax: 212515
Principalele atributii ale B.R.D. Iasi sunt:
o coordonarea de ansamblu la nivelul judetului a problemelor de creditare, a operatiunilor de incasari si plati fara numerar si de casierie;
o defalcarea platformelor de credite transmise de centrale bancii, pe fiecare filiala si agentie din subordine cu urmarirea si administrarea, in acelasi timp, in bune conditii a resurselor de finantare;
o realizarea de lucrari de analiza si informare privind creditele acordate, verificarea garantiilor, rambursare, credite restante;
o analizarea activitatii desfasurate la nivelul judetului pe baza datelor proprii sau primite de la unitatile din subordine si luarea deciziilor ce se impun;
o verificarea, analizarea si centralizarea balantelor, bilanturilor si darilor de seama, bugetelor de venituri si cheltuieli ale unitatilor din subordine, a celorlalte situatii legate de acestea;
o urmarirea si asigurarea controlului asupra activitatilor desfasurate de catre unitatile din subordine;
o primirea, analizarea si aprobarea propunerilor unitatilor din subordine privind diferite aspecte desfasurate de acestea;
o luarea masurilor ce se impun in legatura cu pregatirea profesionala a personalului, pe baza analizelor stadiului acestuia;
o analizarea si valorificarea materialelor intocmite de organele de control ale serviciilor de coordonare, cu urmarirea indeplinirii masurilor stabilite;
o analizarea cererilor de creditare ce depasesc competentele unitatilor teritoriale din subordine;
o evalueaza cererile de credite bancare, in valuta, solicitate de diversi clienti si propune acordarea acestora.
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.