Propunator :
Data: 21.V.2012
Institutia de invatamant: Liceul Banatean Otelu Rosu
Clasa: a XI-a M.I.
Disciplina: Religie Ortodoxa
Unitatea de invatare: Religiile lumii
Subiectul lectiei: Reforma protestanta
Tipul lectiei: mixta
Scopul lectiei:dobandirea unor noi cunostinte despre cauzele, promotorii si urmarile reformei protestante
Competente derivate
La sfarsitul lectiei elevii vor fi capabili:
C1- sa defineasca sintagma reforma protestanta
C2- sa enumere cauzele ce au determinat aparitia protestantismului, pe baza explicatiilor primite
C3- sa cunoasca numele celor trei reformatori, precizand locul geografic unde au facut schimbari religioase, avand
la dispozitie explicatiile profesorului
C4- sa mentioneze principalele principii reformatoare introduse treptat de promotorii reformei protestante fata de
principiile doctrinei ortodoxe
C5- sa precizeze urmarile reformei protestante
Strategia didactica
1. Metode si procedee: conversatia, explicatia, argumentarea, expunerea, comparatia, dezbaterea, evaluarea
2. Mijloace de invatamant: laptop, videoproiector, prezentare power point, harta lumii , fisa de lucru ,
imaginea bisericii din Wittenberg, fotografii cu promotorii reformei protestante
3.Forme de organizare a activitatii elevilor: activitate frontala, activitate individuala si activitate pe grupe
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.