Activitate integrată - În ziuă de Paști

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

NIVEL: I - Grupa mijlocie

TEMA ANUALĂ : ,,CUM ESTE, A FOST ȘI VA FI AICI PE PĂMÂNT?”

SUBTEMA: ,,Paștele-Sfânta Sărbătoare a Învierii Domnului”

TEMA ACTIVITĂȚII: ,, În ziua de Paști”

MIJLOC DE REALIZARE: Activitate integrată: ADP+ALA+ADE(DLC+DEC)

FORMA DE REALIZARE: frontal, pe grupuri, individual

TIPUL DE ACTIVITATE: transmitere și consolidare de cunoștințe, priceperi și deprinderi

DOMENII EXPERIENȚIALE VIZATE: DLC (Memorizare - “În ziua de Paști” (fragment) de Elena Farago)+ DEC (Pictură- “Ouă de Paști”)

TIPUL ACTIVITĂȚII: mixtă

DURATA: o zi

LOCUL DESFĂȘURĂRII: sala de grupă

SCOPUL ACTIVITĂȚII: Educarea unei exprimări verbale corecte din punct de vedere fonetic, lexical și sintactic, dezvoltarea atenției voluntare și a memoriei logice. Formarea unor deprinderi de lucru pentru realizarea unor picturi.Transmiterea unor noi cunoștințe despre sărbătoarea Paștelui, formarea virtuților creștine și cultivarea comportamentului moral-religios.

OBIECTIVE OPERAȚIONALE:

DLC: -să rețină conținutul de idei al poeziei, îmbogățindu-și sfera de reprezentări despre sărbătoarea Paștelui;

-să memoreze logic textul;

- să-l recite expresiv, respectând pauzele, folosind un ton și un ritm potrivit;

-să rețină cuvinte și expresii noi:

- să le integreze pe acestea în contexte noi, prin formulare de propoziții.

DEC: -să utilizeze adecvat instrumentele și materialele de lucru în vederea realizării picturii;

-să picteze oul alegând liber culorile;

-să respecte poziția corectă a corpului pentru o bună coordonare oculo-motorie.

ALA 1: -să reconstituie imaginea din bucățile de puzzle;

-să colaboreze în realizarea temei date (unul sortează, celălalt potrivește imaginea);

-să sorteze jucăriile după formă;

-să construiască prin alăturare, îmbinare, suprapunere coșulețe pentru ouă;

-să relaționeze cu partenerii de joc;

ALA 2: -să plimbe oul din mână în mână;

-să respecte regulile de joc;

-să manifeste spirit de echipă;

STRATEGII DIDACTICE:

Metodee și procedee: demonstrația, conversația, observația, explicația, exercițiul, turul galeriei

Resurse materiale: planșe demonstrative pentru memorizare, iepuraș de pluș, ouă vopsite din material plastic, coșulețe, joc de construcție, puzzle, acuarele, pensule, fișe de lucru pictură, pahare cu apă, servețele, modelul educatoarei, recompense - ouă de ciocolată.

Bibliografie:

- Curriculum pentru învățământul preșcolar (3-6/7 ani), 2008

- Georgeta Toma, Daniela Petre, Maruța Ristoiu, Magdalena Anghel ,,Suport pentru aplicarea noului curriculum pentru învățământul preșcolar”, nivel 3-5 ani, Editura Delta, Pitești, 2009;

- Laurenția Culea ,,Aplicarea noului Curriculum”, Editura Diana, 2009;

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Activitate integrata - In ziua de Pasti.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
6 pagini
Imagini extrase:
6 imagini
Nr cuvinte:
2 078 cuvinte
Nr caractere:
10 087 caractere
Marime:
21.74KB (arhivat)
Publicat de:
Vanesa D.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Psihopedagogie
Predat:
la facultate
Materie:
Psihopedagogie
Sus!