DATA:
CLASA: a II-a
UNITATEA DE INVATAMANT: Scoala cu clasele I-VIII floresti
PROPUNATOR:
OBIECTUL: Cunoasterea mediului
SUBIECTUL: Gradina de legume
TIPUL LECTIEI: Insusire de noi cunostinte
SCOPUL LECTIEI:
- imbogatirea cunostintelor elevilor referitoare la legumele din gradina
- dezvoltarea gandirii logice
OBIECTIVE OPERATIONALE:
a) cognitive:
O1 - sa recunoasca si sa numeasca legumele din imagini sau din natura;
O2 - sa observe si sa descrie legume prezentate in stare naturala;
O3 - sa dea exemplu de alte legume cunoscute in afara celor prezentate;
O4 - sa enumere partile ce alcatuiesc legumele din diferite imagini;
O5 - sa precizeze partile care se consuma de la legumele ilustrate sau prezentate in stare naturala;
b) afective:
O6 - sa participe cu placere si interes la toate etapele lectiei;
STRATEGIA DIDACTICA:
a)Mod de abordare a invatarii: mixt
b)Mod de organizare a colectivului: frontal si individual
c)Metode si procedee: conversatia, problematizarea, jocul didactic, explicatia.
d)Material didactic: manualul, planse ilustrate, legume in stare naturala si conservate, cos, fise de evaluare
e) Material bibliografic: ,,Copil ca tine sunt si eu" - caiet pentru cls a II-a Editura: Aramis Autori: Marcela Penes Vasile Molan ,,Metodica predarii stiintelor naturii" Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti Autor: Constanta Teodorescu ,,Metodica predarii cunostintelor despre natura la clasele I-IV" Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti Autori: Virginia Tudor Reasilvia Barbuleanu Elisabeta Burtea
Nr. crt.Etapele lectieiOb
opUnitati de continutContinut - strategiiEvaluare
1.Moment organizatoricO6- Se pregatesc cele necesare inceperii orei de cunoasterea mediului
- Se pregateste colectivul de elevi, se asigura linistea.
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.