Contabilitatea unităților economice

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

PROIECT DE LECTIE

DATA: 10.11.2011

CLASA: a X a - B

MODULUL: Contabilitatea unitatilor economice

SUBIECTUL: Duba inregistrare si corespondenta conturilor

TIPUL: Mixta;

LOCUL DESFASURARII: Colegiul Economic Virgil Madgearu / Laboratorul de contabilitate.

DURATA: 50 minute

COMPETENTE SPECIFICE: Utilizarea corecta a conceptelor de dubla inregistrare si corespondenta conturilor

OBIECTIVE OPERATIONALE/ COMPETENTE DERIVATE:

o COGNITIVE

O1 - definirea conceptului de dubla inregistrare si corespondenta conturilor;

O2 - rezolvarea aplicatiilor specifice dublei inregistrari si corespondenta conturilor ;

O3 - determinarea importantei dublei inregistrari

O4 - stabilirea corespondentei conturilor

o AFECTIVE

O1 - formarea deprinderilor de a lucra in echipa;

o PSIHO-MOTORII

O1 - formarea deprinderii de a lucra cu manualul si fisele de lucru.

STRATEGIA DIDACTICA (sau RESURSE PROCEDURALE SI MATERIALE):

- METODE SI PROCEDEE: Expunerea, explicatia didactica, conversatia euristica, exercitiul.

- FORME DE ORGANIZARE : Frontal, individual;

- MIJLOACE DE INVATAMANT: Fisa de lucru, manualul.

BIBLIOGRAFIE: Contabilitate financiara; Cristinel Bogdan Patrascu, Ilie Popovici; Ed. Corint, 2008

Bazele contabilitatii; Florina Balcu; Ed. Europlus, Galati 2010

Momentele lectiei/

Dozare Continutul

stiintific Activitatea propunatorului Activitatea elevului Resurse Forma

de

organizare Forme

de evaluare

Procesurale Materiale

a) Momentul organizatoric:

2 minute

- saluta clasa

- verifica prezenta elevilor

- asigura conditii didactico-materiale pentru buna desfasurare a lectiei -raspund solicitarilor profesorului

-isi pregatesc caietele de notite

b) Verificarea cunostintelor

anterioare:

10 minute

Reguli de functionare a conturilor

Imparte fise de lucru elevilor si le cere sa rezolve

cerintele individual dupa care se vor rezolva impreuna.

Timp de lucru 5 minute.

Numeste un elev sa rezolve prima cerinta, un altul a doua si un alt elev problema.

Noteaza raspunsurile

si rezolvarea cerintelor

Preiau fisele scriind

in caiete;

Dupa 5 min un elev raspunde la prima cerinta. Apoi un alt elev raspunde la a doua cerinta si al treilea elev

iese la tabla si rezolva aplicatia.

Primul elevul raspunde:

Cuvintele care lipsesc din textul dat sunt: patrimoniului, bilantului, sub aspectul existentei, sub aspectul sursei de provenienta, conturi de activ, capitaluri proprii si datorii.

Al doilea elev raspunde:

Literei A1 nu ii corespunde nici o varianta. A 2 este in concordanta cu B1. A3 cu B3 si A4 cu B1. Fisa de lucru*,

Planul de conturi,

tabla

frontala Scrisa

Orala

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Contabilitatea Unitatilor Economice.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
5/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
8 pagini
Imagini extrase:
8 imagini
Nr cuvinte:
902 cuvinte
Nr caractere:
5 909 caractere
Marime:
16.08KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Pedagogie
Tag-uri:
contabilitate, Economie
Predat:
la facultate
Materie:
Pedagogie
Profesorului:
Tanase Camelia
Sus!