36 de proiecte pentru Facultate din domeniul Merceologie

Proiecte / Merceologie / Facultate

  • Imagine document Analiza comparativa a televizoarelor color

    Analiza comparativa a televizoarelor color

    Proiect / Merceologie / Facultate

    Analiza comparativa a calitatii marfurilor (A.C.Q.M) se utilizeaza pentru ierarhizarea produselor in functie de nivelul calitatii atins pe piata interna si externa tinand cont de mai multe criterii, dintre care: proprietatile esantiale ale produselor, eficienta lor in utilizare, toate... citeste tot proiectul

    17 pagini doc Bibliografie
  • Imagine document Branzeturi

    Branzeturi

    Proiect / Merceologie / Facultate

    Industria laptelui din tara noastra se dezvolta intr-un ritm rapid si o data cu ea sectorul de branzeturi, care a trecut de la nivelul mestesugaresc de prelucrare a laptelui la o industrie moderna. S-au construit noi fabrici si sectii de fabricatie de branzeturi dotate cu utilaje... citeste tot proiectul

    18 pagini doc Cuprins
  • Imagine document Analiza calitatii senzoriale a vinului

    Analiza calitatii senzoriale a vinului

    Proiect / Merceologie / Facultate

    Astazi, ne propunem sa descoperim drumul ca un omagiu adus podgoriilor, fara de care rolul strugurilor ar fi departe de noi. Natura a creat locuri speciale unde vita de vie se bucura din belsug de razele soarelui, de ariditatea solului si de ploile razlete. Vita de vie este un dar... citeste tot proiectul

    34 pagini doc Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Carnea si produsele din carne

    Carnea si produsele din carne

    Proiect / Merceologie / Facultate

    Carnea, indiferent de animalul de la care provine (vita, oaie, porc, pasare), are o compozitie corespunzatoare varstei si starii de nutritie a animalului.Carnea contine circa 20% proteine.Continutul grasimilor in carne depind de felul animalului si de starea de nutritie.Cea mai saraca... citeste tot proiectul

    13 pagini doc Bibliografie
  • Imagine document Analiza comparativa - Camere foto digitale

    Analiza comparativa - Camere foto digitale

    Proiect / Merceologie / Facultate

    1.1 Introducere In urma cu 20 de ani, camerele foto clasice pe film erau folosite doar in concedii sau doar la ocazii cu totul speciale. Azi, camerele clasice au fost inlocuite atat de profesionisti, cat mai ales de amatori, cu unele digitale. Motivele sunt simple: dimensiunile... citeste tot proiectul

    25 pagini doc Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Alimentatia nutritiva

    Alimentatia nutritiva

    Proiect / Merceologie / Facultate

    Actualitatea temei Alimentatia este un proces voluntar si constient, si de aceea educabil. Aceasta depinde de o decizie libera a individului. De aceea, aderarea la obice-iurile alimentare mai sanatoase, pe baza alimentatiei nutritive reclama la o convingere profunda. Alimentatia este... citeste tot proiectul

    28 pagini doc Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Tehnologia de obtinere a vinului

    Tehnologia de obtinere a vinului

    Proiect / Merceologie / Facultate

    Materia prima o reprezinta strugurii. In functie de insusirile tehnologice , strugurii pot avea urmatoarele destinatii: consum in stare proaspata, vinificatie, industrializare (producerea de stafide, sucuri, dulceturi, compoturi si musturi concentrate). Un strugure este compus din... citeste tot proiectul

    20 pagini pptx
  • Imagine document Produsele acidolactice

    Produsele acidolactice

    Proiect / Merceologie / Facultate

    Laptele si produsele obtinute din el contin majoritatea substantelor nutritive necesare organismului, intr-o proportie echilibrata, si sunt bine asimilate de catre organism. Laptele si majoritatea produselor lactate poseda proprietati dietetice. Laptele de vaca contine 3% proteine cu... citeste tot proiectul

    23 pagini docx Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Tehnologii comerciale la Baby Angel

    Tehnologii comerciale la Baby Angel

    Proiect / Merceologie / Facultate

    Definitia punctului de vanzare poate fii faptul ca reprezinta locul de vanzare permanent in care patrunde clientul si unde el isi efectueaza cumparaturile. Acesta poate fi un centru de decizie autonom (comerciant independent), sau numai una din entitatile spatiale aflate in posesia unei... citeste tot proiectul

    45 pagini doc Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Analiza merceologica a produsului cafea

    Analiza merceologica a produsului cafea

    Proiect / Merceologie / Facultate

    "Balzac spunea ca va muri din pricina a cincizeci de mii de cesti de cafea. Ar fi trebuit sa adauge ca a trait de pe urma a cincizeci de mii de cesti de cafea." Citat- H.Taine Prezenta lucrare isi propune sa faca o trecere in vedere a principalelor caracteristici... citeste tot proiectul

    23 pagini doc Cuprins Bibliografie
  • 1(current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • >
Sus!