Analiza comparativă a televizoarelor color

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

Analiza comparativa a calitatii marfurilor (A.C.Q.M) se utilizeaza pentru ierarhizarea produselor in functie de nivelul calitatii atins pe piata interna si externa tinand cont de mai multe criterii, dintre care: proprietatile esantiale ale produselor, eficienta lor in utilizare, toate raportate la pret. Analizele comparative prezinta importanta deoarece prin efectuarea si publicarea rezultatelor lor vin in sprijinul consumatorilor privind fundamentarea deciziilor de cumparare. Prezenta lucrare isi propune analiza comparativa a calitatii televizoarelor comercializate pe piata romanesca pentru a cunoaste raporturile calitative reale dintre marfurile care compun segmentele de oferta. Permanenta publicitate persuasiva si nu totdeauna corecta in privinta calitatii produselor, conduce la manifestarea unui comportament de cumparare nejudicios.

CAPITOLUL II

PREZENTAREA PRODUSULUI SI A GRUPEI DE PRODUSE DIN CARE FACE PARTE Industria electronica a cunoscut in ultima perioada de timp cel mai rapid timp de dezvoltare, atat pe plan mondial cat si la noi in tara, fiind considerata ramura de varf a stiintei si tehnicii.In prezent se acorda o mare atentie dezvoltarii industriei electronice, deoarece influenteaza pozitiv multe ramuri si domenii de activitate ? automatizari, masini de calcul, cibernetica, transporturi, telecomunicatii etc. Televizoarele sunt aparate electronice utilizate la reproducerea imaginii si sunetului, transformate in semnale electrice video respectiv audio si modulate cu radiofecventa, ce sunt transmise la distanta prin unde electromagnetice sau prin cablu. Televizoarele color se afla in continua diversificare, prin realizarea unor dispozitive moderne (telecomanda, mufa pentru conectarea aparatelor video, etc), prin folosirea tuburilor cu diagonala de dimensiuni variate, etc. Televizoarele se pot clasifica dupa urmatoarele criterii:

a. Dupa valoarea principalelor caracteristici de calitate, televizoarele se impart in patru clase:

- clasa I (superioara);

- clasa a II-a(medie);

- clasa a III-a(populare);

- clasa a IV-a(potabile).

b. Dupa dimensiunea diagonalei tubului cinescopic, televizoarele se impart in trei categorii:

- cu diagonala mica, sub 31 cm;

- cu diagonala medie, intre 47 si 59 cm;

- cu diagonala mare, intre 60 si 95 cm. Pentru utilizarile speciale exista si televizoare in miniatura, cu diagonala ecranului de cativa centimetri, precum si televizoare cu ecrane mai mari sau cu proiectoare video.

c. Dupa standardul (normele) de televiziune:

- uistandard; aceste aparate pot fi folosite la vizionarea emisiunilor transmise intr-una din urmatoalele norme:B/G, D/K, I, M, N;

- bistandard; aceste aparate pot fi folosite la vizionarea emisiunilor transmise in normele: B/G si D/K;

- multistandard.

d. Dupa sistemul de televiziune:

- alb-negru;

- color: unisistem (PAL, SECAM sau NTSC); bisistem(PAL/SECAM); multisistem(PAL/SECAM/NTSC).

e. Dupa tipul constructiv al traducatorului video:

- tub cinescopic;

- afisaj cu cristale lichide.

f. Dupa definitia imaginii:

- normale;

- de inalta definitie.

g. Dupa procedeul de redare a sunetului:

- monofonice;

- stereofonice.

h. Dupa manevrabilitate:

- stationare;

- portabile;

- miniatura.

i. Dupa sistemul de alimentare cu energie electrica:

- de la retea;

- cu baterii electrochimice;

- mixt. 2.1.Prezentarea firmelor Produsele alese in vederea realizarii analizei comparative apartin firmelor: Philips, Daewoo, Samsung, LG si Sony.

- PHILIPS

Bibliografie:

1. prof. univ. dr. Ion Stanciu, lector univ. drd. Ion Schileru, , lector univ. drd. Lumunita Serbulescu, , lector univ. drd. Bogdan Onete, asist. univ. drd. Anca Atanasie, asist. univ. drd. Costel Stanciu - CALIMETRIE Ed. Oscar Print, Bucuresti 1998

2. Ion Stanciu, Elena Paraianu ,Ion Schileru - MERCEOLOGIE / CALITATEA SI SORTIMENTUL MARFURILOR NEALIMENTARE , Ed. Oscar Print, Bucuresti 1998

3. Alexandru Redes, Elena Paraianu, C-ta Paslaru - MERCEOLOGIA PRODUSELOR ELECTRICE,ELECTRONICE , A.S.E. , Bucuresti 1992

4. ??? Prospectele firmelor producatoare de televizoare ? PHILIPS, DAEWOO, SAMSUNG, LG, SONY.

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Analiza comparativa a televizoarelor color.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
17 pagini
Imagini extrase:
17 imagini
Nr cuvinte:
3 555 cuvinte
Nr caractere:
21 994 caractere
Marime:
268.31KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Merceologie
Tag-uri:
televizoare, brand, marketing
Predat:
la facultate
Materie:
Merceologie
Sus!