Capacitatea de Autopropulsare a Autovehiculelor Rutiere

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

1. Caracteristici constructive pentru autovehicule
1.1Definirea categoriilor de autoturisme si microbuze.........................4
1.2Tendinte de dezvoltare ale autoturismelor.Motor.Transmisie.Caroserie..6

2. Transmisia longitudinala
2.1Descriere. Rol. Clasificare.....................................................14
2.2Cuplaje unghiulare cardanice..................................................17
2.3Arbori cardanici.................................................................19

BIBLIOGRAFIE

Extras din proiect:

1. CARACTERISTICI CONSTRUCTIVE PENTRU AUTOVEHICULE

1.1 Definire categoriilor de autoturisme si microbuze

Autoturismele sunt mijloace de transport persoane destinate transportului unui numar redus de persoane, bagaje si/sau al bunurilor acestora, avand o capacitate de 8+1 locuri. Acestea se pot conduce cu categoria de permis auto B.

Dupa numarul de locuri autoturismele pot fi categorisite astfel:

- Microturisme - cilindree: 200-250 cm? (1 - 2 locuri)

- Mici - cilindree: 500-1000 cm? (2 - 4 locuri)

- Mijlocii - cilindree: 1000-2000 cm? (4 - 5 locuri)

- Mari - cilindree: 2000-4000 cm? (4 - 6 locuri)

- Foarte mari - cilindree: 3000-8000 cm? (4 - 8 locuri)

Dupa felul transmisiei autoturismele pot fi categorisite astfel:

- transmisie mecanica in trepte;

- transmisie automata in trepte;

- transmisie continua.

Fig. 1.1.1. Autoturism de oras

In figura 1.1.1. este prezentat un autoturism de oras cu 5 locuri. In aceasta categorie se incadreaza majoritatea autoturismelor existente. Avand in vedere ca eficienta maxima a transportului se obtine la incarcarea maxima a autovehiculului, se constata ca aceasta categorie de autovehicule are performante economice scazute, avand in vedere ca autoturismele circula partial incarcate in mod frecvent.

Clasificarea autoturismelor dupa caroserie este prezentata in figura 1.1.2. Dupa acest criteriu autoturismele pot avea caroserie inchisa, caroserie deschisa sau caroserie decapotabila In cazul in care sasiul autoturismului lipseste iar caroseria joaca si rol de structura de rezistenta, pe care se fixeaza toate elementele componente ale autoturismului, caroseria este autoportanta.

Bibliografie:

MACARIE T., Notite de curs, ,,Mijloace de Transport", Universitatea Pitesti 2011-2012;

TABACU I., Notite de curs, ,,Dinamica Autovehiculelor", Universitatea Pitesti 2011-2012;

MARINESCU D, Notite de curs, ,,Sisteme Neconventionale de transport", Universitatea Pitesti 2012-2013;

MARINESCU D., Suport de curs, ,,Capacitatea de autopropulsare a autovehiculelor rutiere", Universitatea Pitesti 2013-2014.

IVANESCU M, TABACU S, MARINESCU D, TABACU I., ,,Constructia si calculul autovehiculelor - Indrumar de laborator", Editura Universitatii din Pitesti 2008

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Capacitatea de Autopropulsare a Autovehiculelor Rutiere.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
21 pagini
Imagini extrase:
21 imagini
Nr cuvinte:
3 417 cuvinte
Nr caractere:
20 683 caractere
Marime:
12.41MB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Mecanică
Tag-uri:
autopropulsare, autoturismelor
Predat:
la facultate
Specializare:
Prof. Univ. Dr. Ing. Dan MARINESCU
Materie:
Mecanică
Sus!