Automobilul

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

Capitolul 1: Scurt Istoric 2
Capitolul 2: Componentele unui automobil 9
2.1. Motorul 9
2.2. Caroseria 10
2.3. Sasiul 11
Capitolul 3: Materiale folosite in constructia autovehiculelor 17
3.1. Caracteristicile bujiilor 17
3.2. Arcurile 20
3.3. Blocul Motor 21
3.4. Cilindrii 22
3.5. Chiulasa 23
3.6. Carterul inferior 24
3.7. Sistemul de suspensii 24
3.8. Pistonul 27
3.9. Segmentii 28
3.10. Boltul de piston 29
3.11. Biela 30
3.12. Arborele cotit 31
3.13. Volantul 33
3.14. Cutia de viteze 34
3.15. Ambreiajul 35
3.16. Date Tehnice 36
Capitolul 4: Intretinerea si repararea componentelor automobilului 38
4.1. Intretinerea organelor fixe 38
4.2. Intretinerea mecanismului biela - manivela (organele mobile) 39
4.3. Defecte in exploatarea mecanismului biela - manivela 40
4.4. Repararea blocului motor 43
4.5. Repararea cilindrilor 45
4.6. Repararea chiulasei 45
4.7. Repararea mecanismului biela - manivela 47
4.8. Defecte in exploatare ale cutiei de viteze si inlaturarera lor 49
4.9. Defectele in exploatare ale ambreiajelor si inlaturarea lor. 53
4.10. Vopsirea, intretinerea si repararea caroseriei 55
Concluzii 57
Bibliografie 60

Extras din proiect:

August Horch (1868 - 1951) a infiintat la 14 noiembrie 1899 in Koln-Ehrenfeld firma A. Horch & Cie. Acolo si-a dezvoltat primul automobil, care a fost terminat la inceputul anului 1901. In martie 1902, a urmat mutarea la Reichenbach in Saxonia si doi ani mai tarziu transformarea intr-o societate pe actiuni, legata de o noua schimbare de sediu. La 10 mai 1904, a fost infiintata uzina de automobile A. Horch & Cie. din Zwickau.

1. 1901 Primul automobil Horch

August Horch (1868 - 1951) a infiintat la 14 noiembrie 1899 in Koln-Ehrenfeld firma A. Horch & Cie. Acolo si-a dezvoltat primul automobil, care a fost terminat la inceputul anului 1901. In martie 1902, a urmat mutarea la Reichenbach in Saxonia si doi ani mai tarziu transformarea intr-o societate pe actiuni, legata de o noua schimbare de sediu. La 10 mai 1904, a fost infiintata uzina de automobile A. Horch & Cie. din Zwickau.

In anul 1901 a circulat primul automobil Horch: era dotat cu un motor orizontal in doi cilindri, cu o putere de circa 4-5 CP. Un piston mic suplimentar in motor urma sa amortizeze vibratiile arborelui cotit. August Horch l-a denumit motor fara socuri. O alta inovatie: carterul motorului din aliaj usor, un pionierat in constructia de automobile.

2. 1904 Infiintarea unei societati pe actiuni

Dupa infiintarea in anul 1899 in Koln si mutarea in 1902 la Reichenbach in Saxonia, primele succese ale automobilelor Horch au demonstrat necesitatea extinderii fabricii. August Horch s-a decis, la recomandarea partenerilor de afaceri, sa infiinteze o societate pe actiuni. Un teren nou a fost gasit la Zwickau. In anul 1904 a inceput fabricatia, inceputul unei lungi traditii in constructia automobilelor la Zwickau.

3. 1906 Neckarsulm: Traditie in constructia de automobile

In anul 1906 a aparut 'Sulmobil'-ul, un vehicul pe trei roti cu un motor de motocicleta de 3,5 CP. 'Sulmobil'-ul insa nu s-a putut impune, astfel ca inca din acelasi an a inceput productia primului 'automobil original din Neckarsulm' cu un motor de 1308 cmc cu patru cilindri si 10 CP.

4. 1913 Primul automobil Wanderer

In anul 1912, a fost testat primul automobil Wanderer cu un motor in patru cilindri de 5/12 CP; in 1913 a inceput productia de serie. Abia aparut pe piata, micul automobil Wanderer a devenit vedeta operetei 'Papusica' de Jean Gilbert. Melodia principala a fost un hit: 'Papusica, tu esti lumina ochilor mei, papusica te iubesc asa de mult.' De atunci, micul Wanderer a fost denumit mereu 'Papusica' (Puppchen).

5. 1914 August Horch castiga cursa Alpilor

Una din cursele cele mai cunoscute ale acelor ani a fost Cursa Internationala a Alpilor Austrieci. In anul 1911, August Horch a participat pentru prima data la aceasta cursa cu un Audi si a castigat locul intai. Acest lucru l-a incurajat si, intre anii 1912 si 1914, a concurat impreuna cu o echipa Audi in aceasta competitie. Rezultatele nu au intarziat sa apara: in toti cei trei ani, Audi a castigat premiul pe echipe. La 27 iunie 1914, pilotilor Audi le-a fost inmanata Cupa Alpilor, ca urmare a celor trei victorii consecutive.

6. 1931 Primul automobil de serie mare cu tractiune pe fata

In august 1928, J. S. Rasmussen a preluat pachetul majoritar de actiuni al uzinelor Audi AG. Acolo, in Zwickau, a produs din 1931 in serie mare automobilul mic DKW cu tractiune pe fata. Si acest automobil poseda o caroserie din lemn imbracata in piele sintetica si motorul in doi timpi tipic DKW. Aceasta constructie a reprezentat baza pentru unul dintre cele mai de

Bibliografie:

1. Motoare cu combustie interna-manual pentru licee industriale cu profil de mecanica. Bucuresti: EDP, 1985, ing. Iulia Rerban, ing.Mihai Poenaru, ing. Alexandru Steflea.

2. Automobile. Cunoastere, intretinere si reparare. Bucuresti: EDP, 2003, Gh. Fratila, M. Fratila, St. Samoila.

3. Autoturisme Dacia - Diagnosticare, intretinere, reparare. Bucuresti: Ed.Tehnica, 1990, C.Mondiru.

Adrese Site-uri pentru accesare:

Imagini: www.google.com

www.encarta.com

Text: www.audi.ro

www.google.com

www.promotor.ro

www.audi.com

www.kiltec.ro

www.referat.ro

www.auto.rol.ro

www.edu.ro

www.daciaclub.ro

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Automobilul.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
10/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
61 pagini
Imagini extrase:
61 imagini
Nr cuvinte:
13 291 cuvinte
Nr caractere:
80 506 caractere
Marime:
2.12MB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Mecanică
Tag-uri:
automobile, mecanica
Predat:
la facultate
Materie:
Mecanică
Sus!