Volsbank România

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

CAPITOL I: Denumirea si obiectul de activitate a firmei 3
CAPITOL II: Analiza influentei mediului extern asupra activitatii firmei 6
2.1.Clientii bancii Volksbank Romania 6
2.2.Concurentii bancii Volksbank Romania 7
2.3.Furnizorii 8
CAPITOL III : Analiza influentei mediului intern asupra activitatii bancii Volksbank 9
3.1. Locatia Volksbank Romania 9
3.2. Cladirea Volksbank Romania 9
3.3.Echipamentele folosite de Volksbank Romania 10
3.4.Personalul Volksbank Romania 11
3.5.Tehnologia folosita de Volksbank Romania 12
CAPITOL IV: Segmentarea pietei 13
4.1.Harta de pozitionare 13
4.2.Strategii de piata folosite de firma 15
CAPITOL V : Politica de produs a firmei 17
5.1. Identificarea produsului global 17
5.2.Definirea produselor partiale 20
5.3.Determinarea gradului de standardizare sau personalizare a serviciilor 20
5.4.Rolul personalului in activitatea bancii Volksbank Romania 21
5.5.Rolul clientului activitatea bancii Volksbank Romania 21
CAPITOL VI : Politica de pret 23
CAPITOL VII: Politica de distributie 32
7.1.Reteaua de distributie 32
7.2.Canalele de distributie 32
7.3.Formele de vanzare practicate 33
7.4.Modalitati de plata folosite de catre clienti 34
7.5.Strategii de distributie folosite 34
CAPITOL VIII: Politica de promovare 35
CAPITOL IX: Concluzii referitoare la serviciile oferite de Volksbank Romania 37
BIBLIOGRAFIE 38

Extras din proiect:

Volksbank Romania S.A. (denumita in continuare ,,Banca") a fost infiintata in ianuarie 2000 ca persoana juridica romana si a fost autorizata de Banca Nationala a Romaniei sa desfasoare activitati bancare, Banca a inceput sa functioneze in mai 2000 si deruleaza operatiuni bancare cu persoane fi zice si juridice din Romania.

Activitatea principala a Bancii consta in furnizarea de servicii bancare destinate sectorului retail, intreprinderilor mici si mijlocii si marilor companii. Acestea includ: credite, depozite,transferuri bancare nationale si internationale, operatiuni de schimb valutar, garantii bancare,credite documentare etc.

Banca este detinuta in proportie de 98,95% de Volksbank International AG (Austria), cusediul social in 3 Peregringasse, A-1090 Viena, Austria.

Banca isi desfasoara activitatea prin sediul central din Bucuresti, prin cele 173 de sucursalesi agentii deschise in toate judetele tarii , inclusiv 26 in Bucuresti Adresa sediului social este: Bd. Mihai Bravu, nr. 171, Bucuresti, sector 2,Romania.

Osterreichische Volksbanken - AG (OVAG) a fost infiintat in Austria in anul 1922 ca institutie centrala a mai multor cooperative de credit regionale organizate pe sistemul Schulze-Delitzsch. In 1850 Hermann Schulze-Delitzsch a conceput un sistem deosebit de avantajos prin care micii mestesugari aveau acces la resurse financiare fara a plati dobanzi covarsitoare. Astfel s-a nascut prima cooperativa de credit, cunoscuta sub numele de Volksbank. In 1859, la numai noua ani dupa lansarea primei cooperative de credit erau deja infiintate 183 de Volksbanken-uri, cu 18,000 de membri in Prusia de Est si Saxonia. Este remarcabil faptul ca, de-a lungul istoriei lor de peste 150 de ani, nici una dintre aceste banci nu a dat faliment.

In prezent grupul Osterreichische Volksbanken - AG este in procent majoritar detinut de 67 de "Volksbank-uri" (banci cooperatiste) independente, avand peste 600 unitati bancare, peste 5000 angajati si peste 660.000 clienti, cu o cota de piata de 10% in Austria. Incepand cu anul 1991, OVAG a fost una dintre primele banci care si-a inceput expansiunea catre pietele pline de provocari din Europa Centrala si de Est. Prin subsidiara sa Volksbank International-AG (VBI), OVAG gestioneaza in prezent o retea alcatuita din peste 450 de unitati bancare in: Bosnia Hertegovina,Croatia,Cehia,Ungaria,Malta,Serbia si Muntenegru,Slovacia, Slovenia, Romania si Ucraina.

MEMBRII DIRECTORATULUI VOLKSBANK ROMANIA

- Gerald Schreiner - Presedinte

- Hervig Burgstaller - Vicepresedinte

- Simona Fatu - Vicepresedinte

- Valentin Vancea - Vicepresedinte

Conform segmentelor de piata traditionale Volksbank Romania si-a indreptat inca de la inceputul activitatii sale atentia catre persoanele fizice si intreprinderile mici si mijlocii oferind produse si servicii bancare perfect adaptate nevoilor clientilor sai. Ca obiect de activitate, Volksbank Romania ofera multiple servicii financiare, bancare, de asigurari, leasing si imobiliare pentru clientii sai.

Volksbank Romania pune la dispozitia clientilor sai o gama larga de produse si servicii dintre care amintim: credite pentru achizitia, constructia si reamenajarea locuintei, credite pentru achizitia de autoturisme

Bibliografie:

MARKETINGUL SERVICIILOR- Valerica Olteanu,editura ECOMAR 2005,Bucuresti

www.volksbank.ro

www.curs-valutar.ro/banci-romania

www.banking.ro/topactive.php

www.ghiseulbancar.ro/articole/109/10676/Care_este_clasamentul_bancilor_dupa_primul.htm

www.businessmagazin.ro/actualitate/afaceri/volksbank-a-ajuns-pe-locul-trei-in-topul-bancilor-dupa-valoarea-activelor.html?5846;3569525

www.dailybusiness.ro/stiri-finante-banci/seful-volksbank-crestem-la-costuri-de-doua-ori-mai-mici-ca-piata-si-vizam-top-5-in-2008-11240

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Volsbank Romania.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
9/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
38 pagini
Imagini extrase:
38 imagini
Nr cuvinte:
10 913 cuvinte
Nr caractere:
68 808 caractere
Marime:
214.77KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
banca, segmente de piata, tranzactii, bani
Predat:
Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor , Universitatea Transilvania din Brasov
Materie:
Marketing
Profesorului:
Untaru Elena
Sus!