Extras din proiect:

Cuprins:

Prezentați noul produs/serviciu propus:

identificați o nevoie nouă de consum pe piața din România și propuneți un nou produs/serviciu, care să satisfacă această nevoie;

prezentați caracteristicile intrinseci comune categoriei de produse/servicii;

prezentați caracteristicile intrinseci diferențiatoare, specifice noului produs/serviciu;

Analizați competiția existentă pe piața din România:

identificați competitorii principali (producători sau importatori) pentru produsul/serviciul propus de voi, prin prisma produselor/serviciilor oferite de aceștia, pe piața din România, la nivelul anului 2017;

prezentați principalii indicatori economico-financiari deținuți de competitori, pe piața din România, la nivelul anului 2017: cifră de afaceri, cotă de piață, profit, nr. consumatori, consum mediu anual etc.;

prezentați gama sortimentală oferită de competitorii principali;

Segmentarea și țintirea pieței din România:

identificați segmentele de piață, pe care activează competitorii principali;

stabiliți segmentul de consumatori (publicul-țintă) pentru noului produs/serviciu propus (utilizați caracteristicile geografice, demografice, psihografice și comportamentale);

definiți unitatea de consum (cine va consuma/utiliza noul produs/serviciu), unitatea de cumpărare (cine va cumpăra noul produs/serviciu) și unitatea de decizie (cine va decide în privința achiziționării noului produs/serviciu);

Alegeți strategia de poziționare pentru noua marcă (alegeți strategia de poziționare pe baza caracteristicilor intrinseci diferențiatoare, specifice noului produs/serviciu);

Identitatea mărcii: numele mărcii + logo + culorile de bază utilizate în comunicarea vizuală + slogan (justificați alegerea numelui, a logo-ului, a sloganului și a culorilor de bază;

Identitatea mărcii: numele mărcii + logo + culorile de bază utilizate în comunicarea vizuală + slogan (justificați alegerea numelui, a logo-ului, a sloganului și a culorilor de bază;

Prețul:

identificați segmentele de preț, pe care activează competitorii principali și principalele marci incluse in fiecare segment de preț;

alegeți strategia de preț și prețul propriu-zis pentru noul produs/serviciu

Distribuția:

determinați tipurile de canale de marketing și componența acestora (tipurile de intermediari) utilizate de competitorii principali, pe piața din România;

alegeți strategia de distribuție și componența canalului de marketing pentru noul produs/serviciu;

Promovarea:

stabiliți conținutul, structura și forma mesajului, care urmează a fi transmis publicului țintă vizat de noua marcă;

realizați un print publicitar în format A3 sau A4 care să transmită mesajul pentru noua marcă;

alegeți un mediu de comunicare prin intermediul căruia va fi transmis mesajul printului publicitar și justificați alegerea acestuia;

Prezentarea produsului:

Victoria’s Secret este o casă de modă americană, ce face publicitate mai ales pentru dessous (lenjerie de damă care se poartă sub jupă sau rochie), dar și alte articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, ca și produse cosmetice și parfumuri.

Am observat ca o mare parte din produsele cosmetice marca VS sunt comercializate pe site-uri precum eMag,elefant,okazii,etc.Acest lucru releva interesrul pentru astfel de produse,motiv pentru care ne-am ganditit sa alegem brandul VS.

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Victoria's secret.pptx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
pptx
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2018
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
34 pagini
Marime:
1.50MB (arhivat)
Publicat de:
Beatrice A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Predat:
Facultatea de Cibernetica, Statistica si Informatica Economica , Academia de Studii Economice din Bucuresti
Specializare:
cibernetica economica
Materie:
Marketing
An de studiu:
I
Sus!