Studiu de piața Zuzu

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

I. Studiul consumatorilor

Cine sunt ?

-Copii , Varsnici , Adulti ,deci putem spune mai clar ,totalitatea persoanelor care doresc sa consume produsul “Zuzu”

Ce cumpara?

Cumpara produsul fabriact de zuzu, in special lapte care are diferite sortimente in functie de preferintele clientilor

Cine intervine in decizie?

In decizie pot intra mai multi factori , cei mai importanti dintre acestei factori il reprezinta pretul dar si calitatra acestui produs ,pe langa acesti doi factori mai sunt si altii cum ar fi ambalj ,salariul ,necesitatea ..etc

Cand si de unde cumparam?

Cumparam atunci cand avem nevoie de produsul realizat de “Zuzu”, il cumparam de obicei din magazinul care este mai aproape de casa, sau din orice supermarket.

Ce urmaresc?

Se urmsreste satisfacerea nevoilor

Cum cumparam?

Cumapram din magazine, in cantitatea necesara pentru satisfacerea nevoilor

II.Studiul Concurentei

- Studiul politicilor generale si financiare

Albalact se afla in acest moment printre primii cinci producatori de lactate din Romania. Potrivit analizelor MEMRB, Albalact este lider de piața pe segmentul lactate cu laptele Zuzu si mai este lider de piata cu untul de masa Albalact. Cu smantana Albalact, compania ocupa locul doi pe acest segment. Laptele UHT Fulga a adus compania Albalact tot pe locul doi pe segmentul UHT.

Definitoriu pentru aceasta piata este segmentarea ei pe zone si regiuni, producatorii prezenti pe piata laptelui si a produselor lactate fiind: Napolact Cluj, Prodlacta Brasov, Covalact Sf. Gheorghe, IL Harghita, Somesana, UnTim Timisoara, SC Lucis SA Buzau, SC IL Bucovina SA, Lactis Iasi, Moldavia Agri, Prola Ploiesti, SC Miorita SA, SCIO Prod SA Bucuresti, ILL Constanta si Danone, Dorna Lactate, Parametru, Parmalat, Hochland, Normandie France, Campina, Meggle

- Studiul politicilor comerciale

Fabrica este complet automatizată și computerizată, practic niciun angajat nu atinge și nu manipulează laptele materie-primă sau produsele procesate. Mai mult, odată intrat în fabrică, laptele materie primă nu mai vine în contact cu aerul până în momentul în care consumatorul deschide cutia.

Computerele controlează și urmăresc în timp real toți parametrii de procesare - parametrii de calitate, de cantitate, de temperatură - și, de asemenea, parametrii de ambalare.

Spălarea și dezinfectarea echipamentelor de procesare se realizează cu ajutorul stațiilor CIP echipate cu două unități de spălare ce nu permit ca soluțiile de spălare contaminate de laptele crud să ajungă în zona laptelui pasteurizat.

În fabrica Albalact, laptele este pasteurizat sau sterilizat la temperaturi înalte și prelucrat în echipamente ultramoderne, în mediu închis, curat și ferit de orice contact cu exteriorul. În fabrica Albalact există și sisteme de ambalare pentru produse proaspete cu dezinfectare specială și uscare în mediu steril. Hala de producție iaurt, de pildă, este prevăzută cu instalații de producere a aerului steril evitându-se astfel infectarea produsului cu germeni. În întreaga încăpere se pompează aer filtrat prin filtre Hepa.

Există, de asemenea, sisteme de ambalare aseptice pentru produsele UHT (sterilizate), în incinte complet sterile, aflate în zona de ambalare - sistem ce garantează calitatea produselor pentru 4-6 luni.

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Studiu de piata Zuzu.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
6 pagini
Imagini extrase:
6 imagini
Nr cuvinte:
1 197 cuvinte
Nr caractere:
6 741 caractere
Marime:
34.83KB (arhivat)
Publicat de:
Silviu Gabriel D.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Predat:
Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor , Universitatea din Craiova din Craiova
Materie:
Marketing
Nota primită:
Nota 8
Sus!