Structura organizatorică a activităților de cazare

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

INTRODUCERE
ARGUMENT
Cap.I. Prezentarea statiunii balneare Slanic Moldova
1.1. Descrierea zonei turistice si geografice a judetului Bacau.
1.2. Descrierea statiunii Slanic Moldova.
1.3. Factorii de remediu naturali in statiunea Slanic Moldova.
1.4. Instalatii pentru tratamentul fizio-balnear in statiunea Slanic Moldova.
1.5.Obiective turistice din imprejurimile statiunii Slanic Moldova.
Cap.II. Descrierea si structura organizatorica a Hotelului Camelia.
2.1. Prezentarea Hotelului Camelia.
2.2. Organigrama hotelului.
2.3. Compartimentul front - office.
2.3.1. Compartimentul de hol.
2.3.2. Receptia.
2.3.3. Casieria.
2.4. Serviciul de etaj.
2.4.1. Curatenia camerelor.
Cap.III. Prezentarea serviciilor de agrement oferite de Hotel Camelia.
3.1.Serviciile de agrement
3.1.1. Scurta prezentare a serviciilor de agrement oferite de Hotel Camelia
3.2. Piscina.
3.3. Sauna.
3.4. Sala Polivalenta.
3.5. Club agrement.
Cap.IV. Mediul extern al Hotelului Camelia Slanic Moldova
4.1. Activitatea unitatilor de cazare turistica in anul 2003 comparativ cu anul 2002
4.1.1. Analiza capacitatii de cazare si structurii acesteia
4.1.2. Cererea turistica si clientela
4.2. Aspecte ale sezonalitatii

Cap.V.Strategia de piata a Hotelului Camelia Slanic Moldova
5.1.Strategia de piata
5.1.1. Continutul si lcul strategiei de piata
5.1.2. Factorii determinarii strategieie de piata
5.1.3.Tipuri de strategii de piata
5.2. Consideratii privind activitatea de marketing in
prestarea de servicii in turism
5.3.Strategia de marketing a Hotelului Camelia Slanic Moldova
5.3.1. Strategia de produs
5.3.2. Strategia de pret
5.3.3. Strategia de distributie
5.3.4. Strategia promotionala

Extras din proiect:

La intersectia dintre strazile Nicolae Balcescu si Vasile Alecsandri intre Vila Pufu si Oficiul Romtelecom in cadrul statiunii, se afla Hotel Camelia apartinind S.C. TELECONSTRUCTIA S.A. Inaugurata in 1998 avind ca scop asigurarea unor sejururi in Slanic Moldova exclusiv salariatilor societatii.

Hotelul datorita calitatii serviciilor oferite a ajuns in mai putin de doi ani sa fie ocupat in proportie de 80% pe toata perioada anului, clientela diversificindu-se.

Hotelul a fost ridicat din temelii , pe locul fostei Vile "Camelia", vila construita in anul 1925 si care in momentul achizitionarii de catre societatea S.C. Teleconstructia S.A. se afla intr-un grad avansat de deteriorare.

Lucrarile de constructie s-au realizat utilizindu-se cele mai noi tehnologii , materiale de cea mai buna calitate si o echipa de profesionesti in domeniu, drept pentru care consructia a fost ridicata in numai opt luni de zile.

` Amplasamentul se situeaza in "zona C" de protectie antiseismica conform Normativului P 100/1992, beneficiind de retele edilitare necesare, unei bune functionari.

Complexul se afla la baza pantei abrupte a masivului "Nemira" din partea de N-V a statiunii.

La realizarea arhitecturala s-a avut in vedere structura pe cele

patru functiuni de baza a complexului :

- cazare

- alimentatie publica

- instruire , perfectionare, consilii administrative

- agrement

2.2.Organigrama Hotelului.

Complexul este compus din spatii tehnico - administrative si de cazare spatii de depozitare aferente restaurantului , sala de consiliu, club agrement (biliard, sah, jocuri de carti, alte activitati de recreere), piscina si sala polivalenta (tenis de masa, baschet, volei, fotbal, tenis de cimp).

Toate acestea sunt dotate cu aparatura de ultima ora asigurind toate conditiile pentru desfasurarea tuturor activitatilor la un inalt nivel calitativ.

Complexul dispune de 49 locuri de cazare dispuse in camere cu doua paturi separate, apartamente, miniapartamente si camere cu pat matrimonial.

Masa este servita in sala de restaurant care are o capacitate de 50 de locuri ce este deservita de personal calificat.

In ceea ce priveste personalul , acesta este format din salariati calificati pe diferite domenii si au fost selectati in urma unor testari pe specialitati atit practice cit si teoretice.

Fiecare lucrator are sarcini bine definite , iar controlul asupra indeplinirii acestor sarcini este efectuat cu precizie si in permanenta.

Criteriile pentru gruparea lucratorilor in departamente si servicii este :

a) distinctia activitatii si respectiv , departamente si servicii operationale, pe de o parte, si functionale , pe de alta parte;

b) intinderea autoritatii (norma de conducere - la R.EMILIAN, numarul de persoane subordonate direct - C.RUSSU, ponderea ierarhica - la O.NICOLESCU ), dependenta de amploarea atributiilor si responsabilitatilor fiecarui cadru de conducere. Spre deosebire de un sef de compartiment , un director (sef de departament) sau un sef de serviciu are si alte responsabilitati, in afara celor de coordonare si control al subordonatilor. In egala masura, pe nivelurile ierarhice superioare, coordonarea si controlul au un caracter mai complex. In acest context, R.DAVIS, de la Universitatea din Ohio, diferentiaza "pragul de eficienta" - care se aplica directorilor si sefilor de serviciu dintr-un mare hotel - si "unitatea de supraveghere" - cu aplicabilitate in interiorul unui serviciu (la nivelul sefilor de compartiment).

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Structura Organizatorica a Activitatilor de Cazare.DOC
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
7/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
34 pagini
Imagini extrase:
34 imagini
Nr cuvinte:
7 603 cuvinte
Nr caractere:
44 363 caractere
Marime:
39.93KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
coordonare, firma, sef
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!