Extras din proiect:

CE ESTE SEO?

SEO reprezintă optimizarea motorului de căutare, care este un set de practici concepute pentru a îmbunătăți aspectul și poziționarea paginilor web în rezultatele căutării organice. Deoarece căutarea organică este cea mai proeminentă modalitate de a descoperi și accesa conținut online, o strategie SEO bună este esențială pentru îmbunătățirea calității și cantității de trafic către site-ul dumneavoastră web.

De ce este important SEO?

Pentru a înțelege valoarea SEO, să rupem definiția în trei părți:

Rezultatele căutării organice: Listele neplătite pe o pagină a rezultatelor motorului de căutare (SERP) pe care motorul de căutare a determinat -o sunt cele mai relevante pentru interogarea utilizatorului. Anunțurile (în acest context, PPC sau reclame cu plată pe clic) constituie o parte semnificativă din multe SERP. Rezultatele căutării organice sunt distincte de aceste reclame, prin faptul că sunt poziționate pe baza algoritmilor de clasare organică a motorului de căutare, mai degrabă decât pe ofertele de publicitate. Nu puteți plăti pagina dvs. pentru a se clasifica mai mult în rezultatele căutării organice.

Calitatea traficului organic: cât de relevant este utilizatorul și interogarea lor de căutare pentru conținutul care există pe site -ul dvs. web. Puteți atrage toți vizitatorii din lume, dar dacă vin pe site-ul dvs., deoarece Google le spune că sunteți o resursă pentru calculatoarele Apple atunci când sunteți într -adevăr un fermier care vinde mere, acești vizitatori sunt probabil să vă părăsească site -ul fără completarea oricărei conversii. Traficul de înaltă calitate include doar vizitatorii care sunt cu adevărat interesați de produse, informații sau alte resurse pe care site-ul dvs. le oferă site-ului. SEO de înaltă calitate valorifică efortul motorului de căutare de a se potrivi cu intenția de căutare a unui utilizator la paginile web enumerate în SERP.

Cantitate de trafic organic: numărul de utilizatori care ajung pe site -ul dvs. prin rezultatele căutării organice. Utilizatorii sunt mult mai susceptibili să facă clic pe rezultatele căutării care apar aproape de partea de sus a SERP, motiv pentru care este important să utilizați strategia SEO pentru a clasifica paginile relevante cât puteți. Cu cât vizitatorii de înaltă calitate atrageți pe site-ul dvs., cu atât este mai probabil să vedeți o creștere a conversiilor valoroase.

SEO nu este o strategie adecvată pentru fiecare site web, iar alte strategii de marketing pe internet pot fi mai eficiente, cum ar fi publicitatea plătită prin intermediul campaniilor de plată pe click (PPC), în funcție de obiectivele operatorului de site. Marketingul motorului de căutare (SEM) este practica proiectării, funcționării și optimizării campaniilor publicitare a motoarelor de căutare. Diferența sa față de SEO este cea mai pur și simplu descrisă ca diferența dintre clasamentul prioritar plătit și neplătit în rezultatele căutării. SEM se concentrează pe proeminență mai mult decât pe relevanță; Dezvoltatorii de site-uri web ar trebui să considere SEM cu cea mai mare importanță, luând în considerare vizibilitatea, deoarece majoritatea navighează la listările primare ale căutării lor. O campanie de succes de marketing pe internet poate depinde, de asemenea, de construirea de pagini web de înaltă calitate pentru a angaja și convinge utilizatorii de internet, configurarea programelor de analiză pentru a permite proprietarilor site-ului să măsoare rezultatele și îmbunătățirea ratei de conversie a unui site.

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • SEO.pptx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
pptx
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
18 pagini
Marime:
2.61MB (arhivat)
Publicat de:
Gerogia D.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Predat:
Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor , Universitatea Ecologica Traian din Deva
Specializare:
Marketing
Materie:
Marketing
An de studiu:
III
Nota primită:
Nota 8
Sus!