Proiect marketing

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

1.1 Identificarea pietei

Descriere

Piata ochelarilor de vedere face parte din piata produselor oftalmologice.

Pe plan mondial, din totalul produselor destinate ingrijirii vederii ponderea vanzarilor de lentilele si ramele de ochelari este semnificativa: 48% , in conditiile in care lentile de contact si solutii de intretinere a acestora 15%, echipamentul de diagnosticare si operatie 15%, farmaceuticele pentru uz oftalmic 12%, iar ochelarii de soare 10%.

Lupta pentru suprematie pe piata lentilelor pentru ochelarii de vedere se da intre companii provenite din toate colturile lumii, precum Essilor (Franta), Sola (Australia), Hoya (Japonia), Indo (Spania) Zeiss sau Rodenstock (Germania), firme prezente si la noi. Alaturi de acestea, producatorii locali reprezentativi sunt: IOR Bucuresti si Interoptik Timosoara.

In Romania activeaza 600 de firme de optica dintre care 200 au dotari la standarde europene. Din punctul de vedere al volumului, piata locala este dominata de importuri in proportie de 80%, insa mai mult de jumatate din lentilele de provenienta straina sunt produse pirat, de slaba calitate, aduse pe diferite filiere, in special din Asia si Ucraina. De multe ori, acestea sunt comercializate ca lentile de marca, profitandu-se de neatentia si de lipsa de informare a purtatorilor de ochelari.

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Proiect marketing.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (4 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
17 pagini
Imagini extrase:
17 imagini
Nr cuvinte:
4 274 cuvinte
Nr caractere:
24 863 caractere
Marime:
24.38KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
Proiect marketing, piata produselor
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!