Practică IPSOS

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

Capitolul I. Firma 1
1. Identificare 1
2. Obiect de activitate 1
3. Analiza mediului firmei 1
4. Analiza pieței firmei 2
5. Forța firmei 2
6. Analiza organizării firmei 2
7. Analiza mixului de marketing 3
8. Organigrama 4
Capitolul II. JURNALUL DE BORD 4
1. Descriere job 4
2. Desfăşurător pe zile cu detalierea activităţilor desfăşurate în fiecare zi 4
CAPITOLUL III. REZULTATE CONCRETE ALE PRACTICII 9
1. Argumentarea elementelor de contribuţie personală 9
2. Propuneri personale de îmbunătăţire a elementelor mixului de marketing, respectiv a organizării de marketing 10
3. Abilităţi dobândite 10

Extras din proiect:

Nume: IPSOS ROMÂNIA (IAȘI)

Adresă: Str Bariera Veche nr 2, Etaj 3

Mail:

- ancaistov.ipsos@gmail.com

- elenaionascu.ipsos@gmail.com

Persoane de contact:

- Anca Istov: 0751 268 968

- Elena Ionașcu: 0751 235 387

2.Obiect de activitate

Firma Ipsos are ca domeniu de activitate cercetarea pe piață prin intermediul interviului prin telefon, stradal și în supermarket-urile mari din orașele pricipale ale României.

3.Analiza mediului firmei

Firma Ipsos este pasionată de oameni, de piețe, de branduri și de societate. Oferă informații și analize care fac din lumea noastră complexă mai ușoară și mai rapidă navigarea și inspiră clienții firmei să ia decizii mai inteligente.

Ipsos crede că munca noastră este importantă. Securitatea, simplitatea, viteza și substanța se aplică la tot ceea ce face această firmă.

Prin specializare, oferă clienților o profunzime unică de cunoștințe și expertiză.

Prin cultivarea unei culturi de colaborare și curiozitate, atrag cel mai înalt nivel de oameni care au capacitatea și dorința de a influența și modela viitorul.

"Game Changers" - sloganul IPSOS - rezumă ambiția noastră.

4.Analiza pieței firmei

Firma Ipsos are ca și piață țintă companiile mici, medii și mari care doresc să obțină informații de la consumatori despre produsele existente sau despre părerea unor noi produse care pot apărea pe piață în viitor.

Ca și concurenți de top în România îi are pe:

- GfK România

- Future Marketing

- MILLWARD BROWN

- Eurodata Management

5.Forța firmei

Ipsos România este lider global în colectarea de date în mediul online combinând expertiza tehnică cu cele mai avansate metode de cercetare de piaţă. Cu o cifră de afaceri de peste 48 de milioane de euro în 2013 şi un număr de peste 700 de angajaţi în România (Bucureşti,Brasov și Iași), compania este parte a Grupului Ipsos - a 3-a cea mai mare companie de cercetare de piaţă la nivel global, cu prezenţă în 86 de ţări, peste 5.000 de clienţi şi 16.000 de angajaţi permanenţi în toată lumea. Ipsos adună sub acelaşi acoperiş specialişti şi competenţe tehnice care îi permit să exploreze şi să implementeze tehnici inovative şi interactive de colectare a datelor.

6.Analiza organizării firmei

Puncte tari:

- Lider de piață

- Ofertă mare de joburi puse la dispoziția tuturor persoanelor ce doresc să lucreze în acest domeniu de cercetare de piață

- Resurse financiare suficiente

- Permanența proiectelor active

Puncte slabe:

- Necesarul de resurse umane insuficient momentan în comparație cu proiectele active

- Lipsa unor computere performante care să țină față cu multitudinea de taskuri care trebuie efectuate

7.Analiza mixului de marketing

Modelul mixului de marketing (abreviat ca "MMM") este o abordare analitică care utilizează date istorice, cum ar fi date de audit cu amănuntul, date de la punctul de vânzare sindicalizat și date interne ale companiilor, pentru a cuantifica impactul vânzărilor diverselor activități de marketing. Din punct de vedere matematic, acest lucru se realizează prin stabilirea unei relații simultane a diferitelor activități de marketing cu vânzările, sub forma unei ecuații liniare sau neliniare, prin tehnicile econometrice / statistice.

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Practica IPSOS.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
11 pagini
Imagini extrase:
11 imagini
Nr cuvinte:
2 253 cuvinte
Nr caractere:
11 524 caractere
Marime:
831.58KB (arhivat)
Publicat de:
NNT 2 P.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!