Nume: IPSOS ROMÂNIA (IAȘI)
Adresă: Str Bariera Veche nr 2, Etaj 3
Mail:
- ancaistov.ipsos@gmail.com
- elenaionascu.ipsos@gmail.com
Persoane de contact:
- Anca Istov: 0751 268 968
- Elena Ionașcu: 0751 235 387
2.Obiect de activitate
Firma Ipsos are ca domeniu de activitate cercetarea pe piață prin intermediul interviului prin telefon, stradal și în supermarket-urile mari din orașele pricipale ale României.
3.Analiza mediului firmei
Firma Ipsos este pasionată de oameni, de piețe, de branduri și de societate. Oferă informații și analize care fac din lumea noastră complexă mai ușoară și mai rapidă navigarea și inspiră clienții firmei să ia decizii mai inteligente.
Ipsos crede că munca noastră este importantă. Securitatea, simplitatea, viteza și substanța se aplică la tot ceea ce face această firmă.
Prin specializare, oferă clienților o profunzime unică de cunoștințe și expertiză.
Prin cultivarea unei culturi de colaborare și curiozitate, atrag cel mai înalt nivel de oameni care au capacitatea și dorința de a influența și modela viitorul.
"Game Changers" - sloganul IPSOS - rezumă ambiția noastră.
4.Analiza pieței firmei
Firma Ipsos are ca și piață țintă companiile mici, medii și mari care doresc să obțină informații de la consumatori despre produsele existente sau despre părerea unor noi produse care pot apărea pe piață în viitor.
Ca și concurenți de top în România îi are pe:
- GfK România
- Future Marketing
- MILLWARD BROWN
- Eurodata Management
5.Forța firmei
Ipsos România este lider global în colectarea de date în mediul online combinând expertiza tehnică cu cele mai avansate metode de cercetare de piaţă. Cu o cifră de afaceri de peste 48 de milioane de euro în 2013 şi un număr de peste 700 de angajaţi în România (Bucureşti,Brasov și Iași), compania este parte a Grupului Ipsos - a 3-a cea mai mare companie de cercetare de piaţă la nivel global, cu prezenţă în 86 de ţări, peste 5.000 de clienţi şi 16.000 de angajaţi permanenţi în toată lumea. Ipsos adună sub acelaşi acoperiş specialişti şi competenţe tehnice care îi permit să exploreze şi să implementeze tehnici inovative şi interactive de colectare a datelor.
6.Analiza organizării firmei
Puncte tari:
- Lider de piață
- Ofertă mare de joburi puse la dispoziția tuturor persoanelor ce doresc să lucreze în acest domeniu de cercetare de piață
- Resurse financiare suficiente
- Permanența proiectelor active
Puncte slabe:
- Necesarul de resurse umane insuficient momentan în comparație cu proiectele active
- Lipsa unor computere performante care să țină față cu multitudinea de taskuri care trebuie efectuate
7.Analiza mixului de marketing
Modelul mixului de marketing (abreviat ca "MMM") este o abordare analitică care utilizează date istorice, cum ar fi date de audit cu amănuntul, date de la punctul de vânzare sindicalizat și date interne ale companiilor, pentru a cuantifica impactul vânzărilor diverselor activități de marketing. Din punct de vedere matematic, acest lucru se realizează prin stabilirea unei relații simultane a diferitelor activități de marketing cu vânzările, sub forma unei ecuații liniare sau neliniare, prin tehnicile econometrice / statistice.
Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.