Politica de produs în raport cu concurența

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

CAPITOLUL I :
- obiectul de activitate ;
- organigrama firmei S.C. SUPER MOTO S.R.L. ;
- fisa tehnica a firmei S.C. SUPER MOTO S.R.L. ;
CPITOLUL II :
- cifra de afaceri a firmei ;
- grafic ;
- structura pietei ;
- segmentarea pietei ;
- potentialu pietei ;
- structura stocurilor in functie de pret ;
- consumatorii individuali si/sau organizationali ;
- analiza ciclului de viata a produselor ;
- diferentierea si pozitionarea serviciului ;
- factorii ce influenteaza pretul ;
CAPITOLUL III :
- concluzii ;
- obiective ;
- ipoteze ;
- propuneri si strategii propuse .

Extras din proiect:

CAPITOLUL I

1.OBIECTUL DE ACTIVITATE :

Pentru a porni o afacere trebuie facut un studiu de piata despre consumatori si concurenta pietei .

Acest studiu de piata cuprinde mai multe informatii, cum ar fi:

- date structurale : cote de piata ;

- pozitionarea concurentei (produse , comunicare );

- puncte tari si slabe ale concurentei ;

- gradul de comunicare, tipuri de comunicare ;

- imaginea concurentei si a marcilor concurentiale ;

- gradul de acoperire al pietei/al concurentei ;

- distributie nationala, regionala, zone neacoperite ;

- structurile preturilor in piata ;

Despre consumatori mai putem afla :

- care sunt nevoile consumatorilor din piata;

- cat de bine sunt ele satisfacute;

- care sunt asteptarile consumatorilor (produse, pret, comunicare, distributie )

- identificarea nevoilor nesatisfacute;

- care sunt preferintele lor fata de produse, ambalaje ;

- care sunt elementele de comunicare a caror prezenta este absolute necesara sau binevenita ;

- canalele de distributie preferate si structura acestora ;

- care este nivelul de pret pentru un anumit produs care sa maximizeze vanzarile, profitul .

Toate aceste informatii ne vor ajuta la o mai buna prezentare a firmei noastre S.C. SUPER MOTO S.R.L. .

Firma "S.C. SUPER MOTO S.R.L.'' face parte dintr-o retea de firme ce functioneaza in diferite tari europene, ce are ca obiect de activitate distribuirea si

-1-

comercializarea de motociclete de diferite categorii in special enduro si cross .

Ea este o societate care a pornit de la un capital de 65000Eu si urmand ca pe viitor sa-si extinda domeniul de activitate. Fiind la inceput de drum, firma isi desfasoara activitatea in cele mai puternice judete din punct de vedere economic ale Romaniei .

In ceea ce priveste concurenta, in Romania aceasta este slab manifestata in acest domeniu, intrucat in repertoriul firmei se gasesc motoare de o inalta calitate la preturi cat mai accesibile si la motociclete nu se platesc taxe de prima inmatriculare , ceea ce reprezinta un punct forte impotriva concurentei .

Principalii clienti ai firmei sunt persoanele fizice cu venituri medii si mari, in mod deosebit barbatii. Ei pot alege expuse in vanzare sau pot comanda si alte modele dintr-un catalog de aproximativ 1000 de pagini .

Firma ofera certificat de calitate pentru produsele vandute si respecta prevederile legii protectiei consumatorului.

Societatea este de marime medie, cu un numar de cinci angajati, si anume:

- directorul general care indeplineste rolul de manager si marketer al firmei; de asemenea incheie contracte cu furnizorii si onorifica comenzile clientilor.

- un contabil

- doi vanzatori, cu un program de lucru de noua ore, de la 10 la 19,

in cursul saptamanii, iar sambata de la 10 la 14,

- un sofer/mecanic pentru distributie.

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Politica de produs in raport cu concurenta.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
17 pagini
Imagini extrase:
17 imagini
Nr cuvinte:
2 618 cuvinte
Nr caractere:
15 203 caractere
Marime:
34.77KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
Politica de produs, raport, concurenta
Predat:
Facultatea de Inginerie , Universitatea "Aurel Vlaicu" din Arad
Materie:
Marketing
An de studiu:
III
Sus!