Planul de marketing al Asociatiei Autism Transilvania

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

ANALIZA ASOCIATIEI AUTISM TRANSILVANIA 1
Descriere Asociatia Autism Transilvania 1
ANALIZA INTERNA 1
MIXUL DE MARKETING 2
Produsul 2
Pretul 4
Distributia 4
Promovarea 5
Personal 7
Dovezi fizice 7
Procese 8
Analiza Externa 9
MICRO MEDIUL DE MARKETING 9
MACRO MEDIUL DE MARKETING 10
ANALIZA SWOT 13
PLANIFICAREA 14
Definire obiective 14
Segmentarea 14
Tintire 14
Pozitionare 15
IMPLEMENTAREA PLANULUI 16
EVALUARE 18
Bibliography 19
CUPRINS FIGURI
Figura 1 - Campanie Autism Transilvania Sursa: internet 6
Figura 2 - Campanie Autism Transilvania Sursa: site Autism Transilvania 7
Figura 3 - Activitate Autism Transilvania Sursa: site Autism Transilvania 8
Figura 4 - Logo Sursa: site Autism Transilvania 8
CUPRINS TABEL
Tabel 1 - Analiza SWOT Realizat: autori 13

Extras din proiect:

ANALIZA ASOCIATIEI AUTISM TRANSILVANIA

Descriere Asociatia Autism Transilvania

Asociatia Autism Transilvania (AAT) este o organizatie nonguvernamentala infiintata in anul 2006 de cativa parinti care nu au acceptat realitatea acelor vremuri cand serviciile adresate copiilor cu tulburari din spectru autist erau aproape inexistente. Acesti parinti au sperat si spera in continuare ca toti copiii au sanse sa isi atinga potentialul maxim, daca au acces la servicii specializate. (www.autismtransilvania.ro/ fara an)

Centrul de zi pentru copii cu autism a fost infiintat cu scopul de a oferi asistenta, servicii specializate si ingrijire copiilor cu tulburari de spectru autist, indiferent de situatia lor financiara. In cadrul centrului se promoveaza stimularea psiho-senzorio-motorie a acestor copii, prin integrarea lor in diverse activitati terapeutice. De asemenea, prin intermediul terapiei desfasurate in centru este vizata integrarea sociala, scolara si familiala a copiilor cu TSA. (www.autismtransilvania.ro/ fara an)

In prezent, beneficiarii directi ai centrului Autism Transilvania sunt 81 de copii cu sindrom autist cu varsta cuprinsa intre 1 an si 15 ani, care provin din familii clujene si nu numai. Cei 81 de copii cu autism beneficiaza de terapie individualizata, in functie de varsta cronologica, gradul de afectare psiho-motrica, abilitatile prezentate de copil la data venirii in centru. Perioada de asistare a unui copil este de 1 an, cu posibilitate de prelungire in functie de evolutia acestuia. (www.eumanitar.ro/ong/asociatia-autism-transilvania fara an)

ANALIZA INTERNA

Cand analizam datele puse la dispozitie de catre aceasta organizatie non-profit de pe site-ul propriu, misiunea lor este una singura, si anume, imbunatatirea conditiilor de viata si adaptabilitate sociala a copiilor cu tulburari din spectrul autist, in vederea cresterii calitatii vietii acestor copii si a familiilor lor. (www.autismtransilvania.ro/ fara an) Asadar, chit ca acestia se ghideaza doar dupa o singura misiune in ceea ce priveste serviciile lor, aceasta are rolul de a cuprinde intreaga esenta a ceea ce Asociatia Autism Transilvania doreste sa faca in continuarea pentru binele copiilor cu autism.

De asemenea, principalul obiectiv al acestei asociatii este sprijinirea persoanelor cu afectiuni din spectrul autist, precum si a familiilor si apartinatorilor acestora. In cadrul Autism Transilvania se mai regasesc si obiective precum:

- Oferirea de asistenta, tratament si ingrijire copiilor care frecventeaza centrul de recuperare Autism Transilvania;

- Stimularea psiho-senzorio-motorie prin includerea acestor copii in diverse terapii;

- Integrarea sociala, scolara si familiala;

- Schimbarea mentalitatii si atitudinile sociale fasa de copiii cu nevoi speciale;

- Acordarea de training si suport familiei copilului cu autism;

- Informarea si sensibilizarea comunitatii clujene cu privire la problematica copilului cu autism si a familiei acestuia; (www.eumanitar.ro/ong/asociatia-autism-transilvania fara an)

Cand vine vorba de cultura organizationala a acestui ONG, viziunea care ii ghideaza in realizarea obiectivelor specificate mai sus sau in misiunea lor este, o societate toleranta si responsabila fata de persoanele cu tulburari din spectrul autist. (www.autismtransilvania.ro/ fara an) Astfel ca membrii Asociatii Autism Transilvania isi dedica tot timpul pentru realizarea acestui tel, echipa fiind realizata din specialisti si voluntari dispusi sa faca viata acestor copii mult mai frumoasa.

In cele ce urmeaza vom realiza mixul de marketing al Asociatiei Autism Transilvania pentru o intelegere mai profunda a serviciilor oferite de aceasta.

MIXUL DE MARKETING

Produsul

Politica de produs se axeaza pe crearea si oferirea unui produs (serviciu) adaptat grupurilor tinta si a societatii in ansamblu astfel incat acesta sa fie in concordanta cu obiectivele si credintele organizatiei.

In ceea ce priveste produsul care in cazul de fata este considerat serviciul oferit de cate asociatie cuprinde mai multe niveluri. Principalul serviciu considerat serviciu de baza ce reprezinta ratiunea sau motivul de a fi al firmei pe piata si ce ii defineste profilul acesteia. In cadrul asociatiei Autism Transilvania este format dintr-un cumul de terapii, reprezentand oferta , care urmeaza a fi prezentate.

Bibliografie:

Bololoi, Daniela, interviu de Roxana Tatu. 2017. Daniela Bololoi, presedinte Help Autism: ,,Autismul nu tine cont de familie, de statut social, de obiceiuri sau stil de viata" (22 Iunie). Accesat Aprilie 13, 2019. https://intervio.ro/2017/06/22/daniela-bololoi-presedinte-help-autism-autismul-nu-tine-cont-de-familie-de-statut-social-de-obiceiuri-sau-stil-de-viata/.

2015. http://cursuriautism.ro. 7 Aprilie. Accesat Aprilie 13, 2019. http://cursuriautism.ro/un-copil-din-100-se-naste-cu-tulburari-din-spectrul-autismului.php.

2015. http://cursuriautism.ro/. 6 Aprilie. Accesat Aprilie 13, 2019. http://cursuriautism.ro/cati-copii-din-romania-sufera-de-autism.php.

fara an. https://www.facebook.com. Accesat Aprilie 10, 2019. https://www.facebook.com/AutismTransilvania/.

2014. MedLife. Mai 7. Accessed Aprilie 13, 2019. https://www.medlife.ro/cauzele-autismului-jumatate-genetice-jumatate-tin-de-mediul-de-dezvoltare-al-copilului-studiu.html.

Paraschiv, Andrei. 2017. https://www.curentul.info/social. 2 Mai. Accesat Aprilie 13, 2019. https://www.curentul.info/social/unul-din-51-de-copii-romani-este-diagnosticat-cu-autism-fata-de-1-din-68-la-nivel-mondial/.

Pop, Ciprian - Marcel. 2010. Marketingul serviciilor. Probleme de ansamblu ale tertiarului. Cluj-Napoca.

Ruscior, Cosmin. 2015. https://www.rfi.ro/. 5 Aprilie. Accesat Aprilie 13, 2019. https://www.rfi.ro/social-77095-cele-cinci-mituri-legate-de-autism.

Vorzsak, Almos, Ciprian-Marcel Pop, Nicoleta Dorina Paina, Cosmin Voicu Nistor, and Alexandru Chis. 2006. Ramuri si domenii prestatoare. Cluj-Napoca: Alma Mater.

fara an. www.autismtransilvania.ro. Accesat Aprilie 10, 2019. http://www.autismtransilvania.ro/#service.

fara an. www.autismtransilvania.ro/. Accesat Aprilie 10, 2019. http://www.autismtransilvania.ro/About.

fara an. www.eumanitar.ro/ong/asociatia-autism-transilvania. Accesat Aprilie 12, 2019. https://www.eumanitar.ro/ong/asociatia-autism-transilvania/program/centrul-asociatiei-autism-transilvania.

Download proiect

Primești proiectul în câteva minute,
cu sau fără cont

Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2019
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
23 pagini
Imagini extrase:
23 imagini
Nr cuvinte:
5 876 cuvinte
Nr caractere:
32 066 caractere
Marime:
1.06 MB (arhivat)
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Data publicare:
01.05.2020
Structură de fișiere:
  • Planul de marketing al Asociatiei Autism Transilvania.docx
Predat:
Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor , Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca
Specializare:
Marketing
Materie:
Marketing organizational
An de studiu:
III
Nota primita:
Nota 8

Ai gasit ceva în neregulă cu acest document?

Te-ar putea interesa și:
Este bine cunoscut faptul ca cuvantul poate sa raneasca omul, sa-l duca in disperare ba chiar sa...
PROBLEMATICA GENERALA A DISCIPLINEI . INVATARE,CUNOASTERE, INSTRUIRE - NOTIUNI FUNDAMENTALE...
Elogiul si defaimarea opiniei Din cele mai vechi timpuri fenomenul pe care am putea sa il numim...
Sus!