Plan de marketing - Napolact

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

Societatea Comerciala NAPOLACT S.A. a luat fiinta in 1990 prin transformarea integrala a Intreprinderii de Industrializarea Laptelui Cluj.

Obiectul de activitate al societatii il constituie: colectarea, transportul, prelucrarea, depozitarea, conservarea si comercializarea laptelui, produselor lactate si a inghetatei, operatiuni de import-export in activitatea proprie.

Situata in inima Transilvaniei, Napolact este continuatoarea unei traditii vechi de un secol in domeniul procesarii laptelui.Firma mama este atestata documentar in 1905 - atelierul Vlad unde se fabricau unt si branza de vaca Firma Vlad fabrica pentru prima data in zona si introducea pe piata Clujului produsul IAURT. Incepand cu anul 1936, produce branzeturi fermentate si topite pe care le exporta in diferite tari, printre care si S.U.A.

In urma nationalizarii din 1948, firma Vlad se transforma in Intreprinderea de Industrializarea Laptelui Cluj care, la randul ei, se transforma in 1990 in S.C. NAPOLACT S.A.

Societatea Napolact are sediul in Cluj-Napoca si fabrici in principalele localitati ale judetului:

- in Cluj-Napoca : Fabrica de produse lactate Baciu

Fabrica de branzeturi fermentate si framantate

- in Dej : Fabrica de produse lactate Dej

- in Huedin : Fabrica de branzeturi Huedin

- in Taga: Fabrica de branzeturi Taga

Napolact detine cinci magazine proprii in Cluj-Napoca, cate unul in Dej si Huedin, depozite en-gros in Cluj-Napoca si Bucuresti.

Pentru a tine pasul cu tehnologia la nivel mondial societatea investeste si modernizeaza in permanenta. Extinderea si modernizarea Fabricii de branzeturi Huedin-fabrica etalon-a condus la agreerea acesteia pentru exportul in Uniunea Europeana, SUA.

Fabrica Dej este agreata pentru export SUA.

Fabrica de produse lactate Baciu- cea mai mare sectie a Napolact -a suferit continuu modernizari, mariri de capacitate si retehnologizari de ultima ora.

In laboratoarele autorizate ale firmei se controleaza in permanenta calitatea materiei prime si produselor finite, calitatea operatiilor tehnologice.

La Napolact s-a implementat pentru prima data in Romania sistemul de calitate H.A.C.C.P.

Portofoliul produselor Napolact acopera toate grupele principale de produse lactate:

Lapte de consum : cu diferite procente de grasime 1,%, 2,5%, 3% si in diverse tipuri de ambalaje : punga, pahar plastic, cutie carton ( lapte Cedra (R)).

Produse lactate acide :

- lapte batut, sana, chefir ;

- smantana fermentata- cu 14% si 25% grasime ;

- smantana dulce ;

- iaurt, intr-o gama diversificata :

clasic,

dietetic Napoca (R),

NapoLife, cu culturi probiotice Nutrish.(R)

extra crema

Cedra (R), iaurt din lapte de oaie si bivolita

Iaurt cu fructe - fabricat pentru prima data in Romania cu pulpa de fruct si nu cu arome de fructe- in variantele cu grasime si smantanit (light), cu o mare varietate de fructe ;

Branzeturi proaspete : branza proaspata de vaca, branza proaspata de vaca cu smantana Fagaras, urda ;

Unt : cu 65% si 74% grasime ;

Lapte praf : cu 26% grasime ; smantanit

Branzeturi :

in saramura , telemea Huedin (R) - din lapte de vaca, bivolita si oaie;

cu pasta filata :cascaval din lapte de vaca ( Bobalna (R), afumat Tarnita, cu ingrediente

Rulada ialomiteana )

cascaval din lapte de oaie ( Sacele, mixt Dej )

Mozzarella

fermentate :cu pasta moale Nasal (R), Taga (R), Dieta, Alpina, Bran, Montana.

cu pasta semitare Moeciu (R), Olanda, Tilsit (R), Tarnava, cu ingrediente :

Manastur (R), Aperitiv (R), Pentru ceai (R)

branzeturi tari pentru razuit Parmezan, Romano oaie ;

traditionale framantate : burduf, crema Focsani

Inghetata - inghetata pe baza de lapte proaspat si frisca, intr-o paleta extrem de variata : cu ciocolata si vanilie, cu fructe, specialitati : tiramisu, cappuccino, tartufo-zabaione, strudel ; cu sau fara glazura ; pe bat, in cornet si pahar, in caserole, rulade

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Plan de marketing - Napolact.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
25 pagini
Imagini extrase:
25 imagini
Nr cuvinte:
5 667 cuvinte
Nr caractere:
39 119 caractere
Marime:
239.05KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
marketing, firma, Economie, analiza economica
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!