Mix-ul de marketing 7p al agenției turistice Solei-Turism

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

1. Analiza pietii
2. Misiunea
3.Obiectivele
4.Strategii
5. Mix-ul de marketing al firmei 7P
6.Stimularea vinzarilor
7.Propaganda

Extras din proiect:

Scurt istoric

Fondata în 2001, agentia turistica Solei-Turism a trecut un drum de dezvoltare consecventa și a ocupat un loc important pe piața turistica contemporana a Republicii Moldova.Din ziua constituirii sale, Solei-Turism activează în baza principiilor profesionalismului, siguranței și operativității.

Principalul scop a companiei Solei-Turism este asigurarea unui nivel înalt de deservire la un preț optim, cu utilizarea tehnologiilor performante în domeniului turismului si abordarea individuala a fiecărui client.

Pe parcursul anilor de lucru pe piața serviciilor turistice, compania Solei-Turism a acumulat o experienta considerabila în sfera deservirii turistice, au fost stabilite legături cu companiile aeriene, companiile turistice și asociațiile de frunte, cu recunoaștere internaționala.

Reputația de afaceri ireproșabila, calificarea personalului, organizarea în deservirea clienților, atât individuali, cat și corporativi, a făcut ca agenția Solei-Turism sa fie printre reprezentanții cei mai importanți de pe piața turistica a Moldovei.

1.Analiza pietii

Factorii endogeni :

a) Resursa umana: In R.Moldova sunt aprocsimativ 200 de angajati.

b)Resursa materiala: Pe teritoriu R.Moldova sunt 3 oficii a agentiei turistice , fiecare din cele 3 detin tehnologii noi pentru standarte de inalta calitate

c)Resursa financiara: Agentia turistica “ Solei-Turism”din Moldova are un capital social de aprocsimativ o suta de mii lei.

d)Resursa informationala: Solei Turism capata informatii din :

-Cantitatea vinzarilor

-Cererea

-Concurentii

-Cheltuielile

Acestea sunt unele dintre putinele date pe care se axeaza compania pentru a dobindi statistici si diagrame pentru efectuarea concluziilor necesare in activitatea ulterioara.

Factorii exogeni:

a) Concurenta: Principalii concurenti pe piata Moldoveneasca sunt : “Best-Travel”,”Panda Tur”,”Enjoi Travel”,”Perfect Tur”. Cele 4 companii sunt cele mai mari productoare de servicii Turistice ,lider pe piata fiind” Perfect Tur” Faptul ca compania Solei Turism se afla in fata unora concurrenti de un asemenea succese ,o motiveaza puternic pe companiei prin actiunile sale ,acesta anternare inbunatatind performantele firmei,care doreste mentinerea pozitiei sa intre lideri pe piata.

b)Mediu economic: Influienteaza prin nivelul veniturilor populatiei ,adica puterea de cumparare Indicele preturilor de consum influenteaza cererea de servicii.Evolutia vietii economice se regaseste in puterea decumparare si in modul de cheltuire a veniturilor.In anul 2005 fata de anul 2004 s-a inregistrat o crestere cu noua puncte procentuale a indicelui preturilor, care a ajuns la 109%.

c) Inflatia: inflatia companiei Solei-Turism in diferite colturi ale lumii are procentul sau ,dar cel mai des inflatia apare dupa formarea unor factori (PIB),modificarea inflatiei dupa vinzari. In cel mai rau caz inflatia companiei Solei-Turism nu depastest 4 % ,dupa calculele efectuate regulat in fiecare trimestru.

d) Cererea: Solei-Turism fiind o companie intre lideri pe piata nationala de agentii turistice are o cerere mare, in mediu in fiecare an calatoresc sute de peroane pe tot globul pamintesc se adreseza aprocsimativ 200 de cliebti pe luna Avind consumuri mari sa presupunem ca si cererea respectiva este mare.

2.Misiunea:

Misiunea noastră este de a ajunde prima companie producătoare de servicii turistice in R.Moldova ne axam să oferim asigurarea unui nivel înalt de deservire la un preț optim, cu utilizarea tehnologiilor performante în domeniului turismului si abordarea individuala a fiecărui client, în acelaşi timp, oportunităţi de dezvoltare angajaţilor noştri, partenerilor de afaceri şi comunităţilor în care ne desfăşurăm activitatea.

Milităm pentru sinceritate, corectitudine şi integritate în tot-ceea ce facem. Agentia este de a oferi un sistem integrat de servicii turistice la standarde internationale de calitate care ii degreveaza pe oamenii de afaceri de grijile suplimentare inerente unei deplasari intr-o alta tara si le da libertatea de a se concentra exclusiv asupra afacerilor.In plus, majoritatea tarifelor sunt confidentiale si este garantata calitatea serviciilor, onorarea cu promptitudine a solicitarii, mobilitatea programelor si adaptarea lor la preferintele clientului precum si ambianta placuta asigurata pe parcursul intregii calatorii.

Misiunea noastra este de a:

- A revigora consumatorii (schimbam viziunea fata de trizm pozitiv)

- Fiecare client sa fie satisfacut de serviciile prestate de Solei-Turizm

- A parteneria cu consumatorii nostri

- Infrumuseta viata clientilor

3.Obiective

Scopul principal al planului este promovarea si imbunatatirea serviciilor turistice si paralel promovarea turizmului local.Obiectivele planului sunt:

-Identificarea noii piete tinta peste hotarele tarii ex:Rominia ,Ocraina etc.

Bibliografie:

1. http://solei.md/tari/

2.http://biblioteca.regielive.ro/proiecte/economie/mixul-de-marketing-al-agentiei-de-turism-hidden-transylvania-marketing-turism-204070.html

3. http://www.scritub.com/management/Managementul-agentiei-de-turis74220312.php

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Mix-ul de marketing 7p al agentiei turistice Solei-Turism.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2016
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
18 pagini
Imagini extrase:
18 imagini
Nr cuvinte:
4 523 cuvinte
Nr caractere:
28 852 caractere
Marime:
46.14KB (arhivat)
Publicat de:
NNT 2 P.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
An de studiu:
II
Profesorului:
Ala Solomatin
Sus!