Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

CAP. 1 Prezentarea marcii - 1 -
1.1 Istoria marcii. - 1 -
1.2 Gama de produse - 2 -
1.3 Segmentele de piata - 2 -
CAP.2. Testul de asociere - 3 -
2.1. Tabel - 3 -
2.2. Interpretarea tabelului. - 4 -
2.3 Concluzie. - 5 -
CAP. 3 Metoda portretului chinezesc - 6 -
3.1. V.I.P. - 6 -
3.1.1. Interpretare - 6 -
3.1.2. Concluzie - 6 -
3.2. Culoare - 6 -
3.2.1. Interpretarea culorilor. - 6 -
3.2.2. Concluzii - 7 -
3.3. Animal - 8 -
3.3.1 Interpretarea - 8 -
3.3.2. Concluzii - 9 -
3.4. Sport - 9 -
3.4.1.Interpretare - 9 -
3.4.2. Concluzii - 10 -
3.5. Vehicul - 10 -
3.5.1. Interpretare - 10 -
3.5.2. Concluzii - 11 -
Concluzia finala - 12 -
Bibliografie - 13 -

Extras din proiect:

CAP. 1 Prezentarea marcii

1.1 Istoria marcii.

Microsoft este cea mai mare companie multinationala producatoare de software, servicii si tehnologii Internet pentru calculatoarele personale si pentru mediul de business. Compania ofera o gama larga de produse si servicii proiectate sa ofere oamenilor programe software deosebite - accesibile oricand, de oriunde si pentru orice dispozitiv.

Compania a fost fondata in 1975 de catre William Henry Gates III, (cunoscut sub numele de Bill Gates), cel supranumit si dezvoltatorul microcalculatoarelor de generatie viitoare. Microsoft a fost creata cu scopul de a domina piata desktopurilor, sau a "calculatoarelor de acasa", fapt atestat si de misiunea companiei, si anume "un computer pe fiecare birou si in fiecare casa, care ruleaza software-ul Microsoft"

La mijlocul anilor '80, Microsoft a acaparat piata programelor de operare cu revolutionarul MS-DOS (Microsoft Disk Operating System), acesta fiind sistemul de operare care a adus companiei primul real succes. Pe 12 august 1981, dupa ce negocierile cu Digital Research au fost ratate, IBM a venit cu propunerea unui contract prin care cei de la Microsoft trebuiau sa ofere o versiune a sistemul de operare, ce urma sa fie utilizat in viitoarele IBM Personal Computer (PC).

In 1989, Microsoft a adus pe piata un nou produs revolutionar, numit "Microsoft Office". Acest produs includea doua programe, Microsoft Word si Microsoft Excel, ce erau destinate activitatii bussiness.

La 22 mai 1990 Microsoft a lansat prima versiune a sistemului de operare Windows, denumit pur si simplu 3.0 Acesta a fost urmat in 1993 de Windows NT 3.1, in 1995 de Windows 95, in 1998 de Windows 98 (acesta fiind o actualizare a 95-ului, avand ca principala caracteristica introducerea caracteristicilor de navigare pe Internet), acesta din urma fiind urmat de versiunile Windows 2000 si Windows Me, fiind lansate in anii 2000, respectiv 2001, Windows Server 2003.Unul dintre cele mai apreciate sisteme de operare a fost Windows XP, acesta fiind considerat inca de la lansarea sa din 2001 ca fiind cel mai fiabil sistem de operare vreodata conceput.

Anul 2003 aduce o noua premiera pentru Microsoft, acestia eliberand o alta varianta a Microsoft Office, imbunatatita, ce cuprindea acum o suita de programe precum Microsoft Access, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Publisher. Odata cu trecerea anilor, progresul tehnologic era unul cu adevarat uimitor, astfel ca Microsoft a revenit pe piata in anul 2008 cu o noua versiune de Windows, ce avea sa-l inlocuiasca pe vechiul Windows XP.Cu un design modern, futurist, Windows Vista s-a dovedit a fi mai putin fiabil decat varianta pe care acesta o inlocuia, astfel ca sfasitul anului 2009 a determinat aparitia ultimului sistem de operare conceput de Microsoft si anume Windows 7. Totodata cu aceste, Microsoft Office 2003 a fost inlocuit in anul 2007 de o varianta imbunatatita, cu un design indreptat spre utilizator, majoritatea functiilor fiind usor vizibile.

Bibliografie:

www.wikipedia.com

www.microsoft.com

www.microsoft.ro

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Microsoft.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
14 pagini
Imagini extrase:
14 imagini
Nr cuvinte:
3 446 cuvinte
Nr caractere:
19 622 caractere
Marime:
56.71KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
microsoft, companie
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!