Merchandising - Market Star

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

Sa se gaseasca un nume pentru magazin, locul in care va fi amplasat, sigla si sloganul supermarketului.

Se va stabili o schita a magazinului, respectand suprafetele alocate; in interiorul suprafetei de vanzare se va face alocarea suprafetelor pe raioane pornind de la procentajul de incasari pe care-l aduce;

Dupa alegerea raionului, sa se amplaseze mobilierul in cadrul acestuia,tinand cont de urmatoarele reguli:

1.Latimea culoarului dintre 2 gondole va fi de cel putin 1.5metri, astfel incat 2 carucioare cu marfa care sunt deplasate in directii opuse,unul pe langa celalalt, sa nu se ciocneasca;

2.Latimea gondolelor va fi de 2 metri, iar capetele de gondola vor avea 0.5 metri.

3.In suprafata de vanzare a magazinului exista zone calde, cu o circulatie intensa, si cu un potential de cumparare ridicat al vanzarilor, si zone reci,cu o circulatie scazuta si potential redus al vanzarilor. Din acest motiv se va evita amplasarea marfurilor usor vandabile in zonele calde ale magazinului, si a celor greu vandabile in zonele reci ale acestuia.

4.Din punct de vedere psihologic, tendinta oamenilor este de a se intoarce spre dreapta, motiv pentru care este recomandata dirijarea circulatiei in sensul invers al acelor de ceasornic.

5.Marfurile sunt expuse pe rafturi in functie de volumul si greutatea lor,astfel produsele voluminoase si cele grele vor fi expuse pe raftul de jos la nivelul solului, iar produsele usoare si mai putin voluminoase vor fi expuse pe rafturile superioare.

6.Pentru ca un produs sa poata fi usor observat, este necesar sa i se aloce pe raft o lungime minima de 30-35 de centimetri,sau sa existe 3 produse de acelasi tip (,,facing").

7.Sa se calculeze linearul total al raionului.

8.Sa se desemneze intre 5-9 grupe de marfuri, ierarhizate in functie de nivelul vanzarilor si sa i se aloce fiecaruia un anumit linear,conform unei chei de repartizare.

9.Propuneti 5 tehnici de promovare a produselor din raionul ales.

10.Sa se realizeze o planograma pentru un produs din cadrul supermarketului.

Denumirea magazinului: STAR MARKET

Sigla :

Slogan:" MEREU LA INALTIME PENTRU TINE!"

Amplasare: Supermarketul<< STAR MARKET >> este in judetul BACAU, localitatea ONESTI, la intrarea in oras, langa fabrica de material forestier,,Diana Forest", zona accesibila pentru clienti. Amplasarea supermarket-ului in aceasta zona este motivata atat din punct de vedere economic, cat si din punct de vedere demografic. Din punct de vedere economic- deoarece exista mijloace de transport public din toate zonele orasului (cu tot cu legaturi)ceea ce reprezinta un avantaj atat pentru supermarket deoarece acesta nu trebuie sa asigure transportul, cat si pentru clienti deoarece este mai accesibil si totodata mai ieftin. Din punct de vedere demographic- deoarece in zona respectiva nu exista alt supermarket, iar cele din zona sunt putine si nu prezinta o aprovizionare buna pentru clienti.

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Merchandising - Market Star.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
9/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
30 pagini
Imagini extrase:
30 imagini
Nr cuvinte:
4 127 cuvinte
Nr caractere:
25 502 caractere
Marime:
5.00MB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
market, produse, vanzari
Predat:
Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor , Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi
Materie:
Marketing
Profesorului:
Tatarusanu Maria
Sus!