Capitolul 1. Prezentare firmei Coca-Cola HBC Romania este lider in industria bauturilor nonalcoolice din Romania si face parte din Grupul Coca-Cola Hellenic Bottling Company - al doilea cel mai mare imbuteliator de produse ale The Coca-Cola Company in ceea ce priveste volumul - cu... citeste tot proiectul
Marketingul este un domeniu care a aparut relativ de curand si a fost nevoit sa evolueze intr-un ritm alert datorita faptului ca nevoile clientilor au devenit mult mai complexe. Aparitia produselor concurente a determinat reactii diferite ale clientilor in functie de pretul acestora, de... citeste tot proiectul
Organizatiile actuale nu isi mai pot permite sa emita doar cerinte ce urmeaza a fi satisfacute, ci trebuie sa ofere un mediu adecvat de desfasurare a activitatii Aceste eforturi de stimulare a potentialitatii de care angajatii dispun se orienteaza in directia motivarii eficiente a... citeste tot proiectul
Societate infiintata in 2006, care si-a inceput activitatea in mod organizat conform licentei de functionare nr. 1093/T si codurilor CAEN 4321,4531. Societate prestatoare de servicii, mai precis ofera clientilor sai solutii integrate de sisteme de securitate, completate de alte... citeste tot proiectul
Istoria ciocolatei a inceput o data cu descoperirea Americii. Astfel, in al patrulea voiaj al sau in America, Cristofor Columb a ancorat pe data de 30 iulie 1502 in Nicaragua, fiind primul european care a descoperit boabele de cacao. Acestea erau folosite de bastinasi ca moneda (forma... citeste tot proiectul
Bazele tehnologiei pentru producerea sucurilor este foarte recenta. Aceasta tehnologie dateaza din 1869 cand Welsh, un farmacist din SUA a preparat un suc din struguri din soiul hibrid Concorde, un soi cu o aroma specifica, placuta. De atunci si pana in prezent se produce acest suc si... citeste tot proiectul
Problema productiei SC.CHOCOLATE.SA este o fabrica de ciocolata care realizeaza trei tipuri de ciocolata: cu lapte, cu alune de padure si cu biscuiti. Pentru realizarea celor trei tipuri de ciocolata procesul tehnologic consta in urmatoarele 5 operatiuni succesive: curatarea,... citeste tot proiectul
Activitate de cercetare stiintifica- Analiza mix-ului de marketing al brand-ului Toblerone Abstract : When marketing their products, firms need to create a successful mix of the right product sold at the right price, in the right place, using the most suitable promotion.... citeste tot proiectul
Ce este comunicarea? Comunicarea este un proces bidirectional intre oameni aflati la diferite nivele ierarhice, in cadrul tuturor functiunilor care are loc in sus, in jos sau pe orizontala. Comunicarea trebuie inteleasa ca un proces deosebit de complex, in aparenta simplu dar care... citeste tot proiectul
Indiferent de maniera de abordare, integrarea Romaniei in Uniunea Europeana este esentialmente o problema economica. Desigur, factorii politici sau geopolitici pot avea, intr-un moment sau altul, o importanta deosebita, dar ei pot determina doar decizia si, eventual data la care va fi... citeste tot proiectul