Marketing turistic - plan de marketing Hotel President

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

1. Expunerea introductiva............................................................pagina 3
2. Analiza mediului de marketing..............................................pagina 7
3. Analiza SWOT................................................................................pagina 17
4. Evaluari si ipoteze.......................................................................pagina 21
5. Obiective de marketing.............................................................pagina 24
6. Strategii de marketing...............................................................pagina 25
7. Bugetul de marketing................................................................pagina 28
8. Program de marketing...............................................................pagina 31
9. Revizia si controlul......................................................................pagina 37

Extras din proiect:

Amplasat in centrul orasului Bacau, President Hotel este promotorul serviciilor hoteliere de 4 stele, in domeniul turistic local fiind singurul din judet cu aceasta clasificare.

Proiectat intr-o maniera arhitecturala moderna, hotelul are un design interior conceput intr-o linie clasica aparte, evidentiata prin somptuozitate, eleganta si rafinament.

Realizate intr-un stil clasic cosmopolit, cele 28 camere(24 duble cu pat matrimonial, 4 single) si 4 apartamente ies din anonimat prin crearea unui ambient captivant, conturat printr-un suav si diferit accent de culoare.

President Hotel dispune de un restaurant cu o capacitate maxima de 150 locuri, deservind indeosebi evenimentelor speciale, si un restaurant de zi (de 60 locuri), ambele realizate intr-un cadru ales, cu obiecte de mobilier executate in stil clasic si detalii decorative reproduse cu rafinament.

Terasa, aflata la nivelul 5 al hotelului, ofera o panorama mirifica, o perspectiva romantica asupra orasului, "la inaltime".

President Hotel, un veritabil reper de clasa, eleganta si confort. Hotelul are o buna reputatie pentru eleganta si calitate. Exclusivitatea acestui hotel este rezultatul unei imbinari perfecte intre facilitatile moderne si stilul clasic al cladirii. De asemenea, interioarele sunt decorate elegant si confortabil, in culori calde si odihnitoare, ceea ce impresioneaza clientul in mod placut si il determina sa revina.

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Marketing turistic - plan de marketing Hotel President.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
43 pagini
Imagini extrase:
43 imagini
Nr cuvinte:
8 108 cuvinte
Nr caractere:
47 424 caractere
Marime:
274.24KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
Marketing turistic - plan de marketing Hotel President, turism
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Profesorului:
Gheorghe Ciobota
Sus!