Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

Introducere 2
I. Mediul de marketing al firmei 3
I.1. Micromediul firmei 3
I.2. Macromediul firmei 4
II. Analiza pietei 6
II.1. Descrierea pietei 6
II.2. Dimensiunea pietei produsului 6
II.3. Caracterizarea cererii 8
II.4. Segmentarea pietei 8
II.4.1. Harta segmentelor 9
II.4.2. Descrierea segmentelor 10
II.5. Piata tinta 12
III. Analiza mix-ului de marketing 13
III.1. Produsul 14
III.1.1. Elemente de identificare a produsului 14
III.1.2. Linia de produse 15
III.1.3. Ciclul de viata al produselor 15
III.1.4. Pozitionare. Harta pozitionarii 17
III.2. Pretul 18
III.2.1. Factorii care influenteaza pretul 18
III.2.2. Strategii de pret 19
III.2.3. Nivelul pretului 20
III.3. Promovarea 20
III.4. Distributia 23
Anexe

Extras din proiect:

EuroGoll" este o societate pe actiuni lansata pe piata romaneasca in anul 1998, iar pe piata internationala dupa patru ani de zile, timp in care prin politicile noastre de marketing am devenit lideri de piata in Romania.

Aceasta societate se ocupa cu producerea, comercializarea si distributia mingilor de fotbal "EuroGoll" , un nou produs cu multiple imbunatatiri si calitati.

In urma cercetarilor de piata facute de specialistii nostri a rezultat o singura concluzie: "piata din Romania si nu numai are nevoie de un nou produs", produs pe care firma noastra se angajeaza sa-l produca, comercializeze si sa-l distribuie. Acest nou produs va fi o revolutie in domeniu datorita calitatii ridicate si pretului scazut. Acestea au fost cererile clientilor, asta le-am oferit.

Prin politicile de marketing pe care le vom folosi de acum in colo, asiguram clientela, si totodata o rugam sa ne acorde toata increderea lor asa cum au facut pana acum, deoarece cu siguranta nu vor fi dezamagiti.

Conducerea

I. Mediul de marketing al firmei

Mediul de marketing al firmei cuprinde ansambul factorilor de natura economica, sociala, juridica, politica, demografica, ecologica, etc. care influenteaza capacitate conducerii activitatii de matketing de a realiza si a mentine tranzactii de succes cu clientii sai tinta.

Mediul de marketing este format dintr-un MICROMEDIU, adica acele forte strans legate de firma care afecteaza capacitatea acesteia de a-si servi clientii, si dintr-un MACROMEDIU care consta dintr-un ansamblu de factori de forte mai mari ce influenteaza intreg micromediul.

I.1. Micromediul firmei

Este compus din agentii externi care se afla in anturajul imediat sau actioneaza in stransa si directa legatura cu firma: clientii, furnizorii, intermediarii, concurentii si publicul.

- Furnizorii: sunt intreprinderi si persoane particulare ce asigura necesarul firmei pentru realizarea obiectivelor.

Furnizorii nostri de materii prime:

- piele - S.C. TABACUS S.R.L , Constanta, str. Tulciei

- alte materii prime(ata, cauciuc, coloranti, etc)

- S.C.

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Marketing.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
24 pagini
Imagini extrase:
24 imagini
Nr cuvinte:
5 682 cuvinte
Nr caractere:
47 758 caractere
Marime:
354.89KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
Economie, comert, producatori
Predat:
Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor , Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi
Materie:
Marketing
Sus!