Manual de vânzări - World Class România

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

1. CAPITOL INTRODUCTIV . 2
1.1. INFORMAȚII DESPRE COMPANIE ȘI PRODUS . 2
1.2. CLIENȚI POTENȚIALI . 9
1.3. COD VESTIMENTAR AL AGENTULUI DE VÂNZĂRI. 9
1.4. ACCESORII PENTRU EFICIENTIZAREA VÂNZĂRII . 10
2. “ÎNAINTE DE VÂNZARE” . 11
2.1. PROCEDURE DE ABORDARE A CLIENTULUI PENTRU OBȚINEREA UNEI ÎNTÂLNIRI . 11
2.2. DISCURSUL REPREZENTANTULUI . 11
2.3. TEXT . 11
2.3.1. CUVINTE . 12
2.3.2. LIMBAJ PARAVERBAL . 13
2.3.3. MIMICA . 13
2.3.4. GESTICA . 14
3. “PRIZA DE CONTACT” . 15
3.1. TEXT . 15
3.1.1. CUVINTE . 15
3.1.2. LIMBAJ PARAVERBAL . 16
3.1.3 MIMICA . 17
3.1.4 GESTICA . 17
4. IDENTIFICARE NEVOIE . 18
5. PREZENTAREA PRODUSULUI/SERVICIULUI . 18
5.1. ARGUMENTARE - DE CE AR CUMPĂRA? . 18
5.2. PROBE PENTRU FIECARE ARGUMENT . 19
6. OBIECȚII . 19
7. TRATAREA OBIECȚIILOR . 20
8. VÂNZARE . 20
9. POST VÂNZARE . 20
Concluzii . 21

Extras din proiect:

1. CAPITOL INTRODUCTIV

1.1. INFORMAȚII DESPRE COMPANIE ȘI PRODUS

World Class a fost înfiinţat în 1983 de către atletul şi antreprenorul Ulf Bengtsson. El a avut o carieră de succes, fiind unul dintre culturiştii cei mai cunoscuţi din lume - campion neînvins în Suedia timp de zece ani consecutiv şi locul trei mondial în momentul său de glorie. Ulf a petrecut anii 1970 trăind în Los Angeles. Datorită sălilor ca World Gym şi Gold's Gym, unde a lucrat umăr la umăr cu Frank Zane şi Arnold Schwarzenegger, s-a născut ideea de World Class. Chiar şi pe vremea aceea, Ulf Bengtsson ştia că fiecare individ are nevoie de activitate fizică pentru a fi sănătos, productiv şi mulţumit. Acum 25 de ani Ulf Bengtsson s-a oprit din clădirea celui mai perfect corp, în schimb, a început să construiască altceva. Ceva care avea ca scop să devină una din cele mai de succes companii din industria de fitness şi sănătate. "De la 12 ani am vrut să fiu campion mondial la ceva, întrebarea a fost numai - la ce? Am încercat diferite sporturi, pe care le-am practicat în oraşul meu natal, Arvika. Există multe similitudini între a conduce o companie mare şi a fi un atlet profesionist." În momentul în care cariera lui de atlet a luat sfârşit, Ulf Bengtsson a pus bazele tendințelor în fitness şi sănătate, mişcare ajunsă astăzi esenţială în Suedia şi în multe alte ţări. În 1983 s-a născut compania Wold Class. A construit echipament, a vândut propria linie de haine și a deschis prima sa sală de fitness în Atlasgatan, Stockholm-Suedia.

"Câţiva ani mai târziu am deschis World Class Health-studio, oferind un bar de salate, antrenamnete de grup, Morning Club pentru companii şi toate într-un mediu comparabil cu standardele celor mai apreciate săli de sport din apropiere. Aici este sala de fitness unde Bruce Springsteen şi alte celebrităţi de calibrul lui vor veni sa se antreneze atunci când se vor afla la Stockholm. Acest loc s-a diferenţiat înaintea celorlalte săli de fitness concurente, într-o industrie care abia începea să fie recunoscută în ochii publicului." Următorul pas a fost să ducă brandul în afara Suediei. Săli de fitness s-au deschis în toată Europa, în Rusia şi în Orientul Mijlociu. Ulf a pierdut partea activităţii desfăşurată în Rusia în 1995, pierzând de asemenea, fundația companiei sale. "Am fost cei mai mari din Rusia şi de aceea eram foarte atent la ce se întampla acolo. Când am pierdut toate acestea, am ajuns din nou la zero. Tot ce mi-a mai rămas a fost brand-ul, câţiva prieteni şi o convingere puternică că o să ajung din nou în vârf." Ulf s-a mutat la Bruxelle şi a început să-și reconstruiască compania, de la zero. Acum câţiva ani, World Class a fost observată în Suedia de bursa de valori pentru dezvoltarea sa impresionantă. Conceptul original pentru afacerea sa a fost întotdeauna de a dezvolta brand-ul World Class, în sănătate, recuperare şi lifestyle, nu numai în Suedia, dar în întreaga lume. Astăzi puteți găsi săli de fitness World Class în opt ţări, cu aproape 60 000 membri. Cea mai mare parte a succesului este în afara Suediei, în Europa de Est, mai exact în România.

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Manual de vanzari - World Class Romania.pdf
Alte informații:
Tipuri fișiere:
pdf
Diacritice:
Nu
Nota:
7/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2017
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
22 pagini
Imagini extrase:
22 imagini
Nr cuvinte:
3 588 cuvinte
Nr caractere:
22 153 caractere
Marime:
2.53MB (arhivat)
Publicat de:
Constantina Olaru
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Predat:
Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor , Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi
Specializare:
MCA
Materie:
Marketing
An de studiu:
I
Profesorului:
Tudor Jijie
Nota primită:
Nota 9
Sus!