Auchan este unul dintre cei mai mari și cunoscuți retaileri din lume, obținând în 2006 o cifră de afaceri de 35 mld euro. Acest retailer este prezent în 16 țări, sub forma de: hipermarket, supermarket, centre comerciale Immochan și banca Accord.
În România, Auchan Retail are în portofoliu 33 de hipermarketuri și 16 magazine MyAuchan, cu peste 280.000 m2 suprafața netă de vânzare, cu circa 10.000 de angajați, cu o cifră de afaceri de 4,9 mld. lei în 2016, înregistrează cel mai mare trafic de clienți și are o gamă de produse mai mare de 60.000 de produse alimentare și non alimentare.
Produse lactate și mezeluri (Auchan și Produs economic)
Alimente de bază (Auchan și Produs economic)
Cosmetice pentru femei și bărbați (Auchan și Produs economic)
Produse de îngrijire și alimentație pentru copii și bebeluși (Baby și Rik&Rok)
Hrană pentru animale de comapanie (Auchan)
Produse de menaj și întreținerea casei (Auchan și Produs economic)
Jocuri și jucării (Rik&Rok)
Îmbrăcăminte și accesorii pentru bebeluși și copii (In Extenso)
Îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru femei și bărbați (In Extenso)
Produse pentru sport (CUP S)
Produse pentru călătorii (AIRPORT)
Produse electronice și electrocasnice (Qilive)
Produse auto și bricolaj (Auchan, Pouce)
Mărcile comercializate de retailer sunt următoarele:
Cosmia - produse de îngrijire și înfrumusețare pentru întreaga familie
Inextenso - produse textile pentru întreaga familie
Qilive - electrocasnice mici sau mari, audio-video, accesorii, consumabile (ex: sac aspirator)
Actuel - marcă proprie care cuprinde categorii de produse de menaj
Airport - produse pentru aeroport sau pentru deplasări zilnice
Mărci proprii Auchan
Mărci Produsul Economic
Rik&Rok - produse alimentare și nealimentare (jucării) destinate copiilor
Baby - produse de alimentație, îngrijire, igienă și jucării pentru bebeluși
CUP’S - produse destinate iubitorilor de sport
Piața țintă este constituită
din consumatorii cu vârste
cuprinse între 18-70+ care
își doresc prețuri accesibile,
dar și calitate înaltă, și din
consumatorii de proximitate
(drept dovadă avem
magazinele MyAuchan),
consumatorii din online
(cumpărături care se pot face online).
Misiunea primară și continuă
a Auchan de-a lungul anilor
a fost aceea de a îmbunătăți
puterea de cumpărare și
calitatea vieții unui număr cât
mai mare de clienți, alături
de colaboratori responsabili,
profesioniști, pasionați și apreciați.
Pentru societate, Auchan se
implică în comunitatea locală.
Pentru planetă - Auchan Retail
România își propune să figureze
pe podiumulretailerilor
alimentari cei mai implicați în
respectarea planetei.
https://www.mirakl.com/auchan-cross-canal-marketplace/
https://www.wall-street.ro/articol/Start-Up/32457/Cum-s-a-nascut-afacerea-de-familie-Auchan.html
http://auchan.ro/magazinul-tau/#
http://auchan.ro/misiune/
http://orasulsuceava.ro/articole/2011/07/50-de-ani-de-grup-auchan/
http://www.amosnews.ro/auchan-lanseaza-campania-militam-pentru-bun-sanatos-si-local-2017-12-18
http://www.aiprom.ro/storage/3xhjsFgZUrMDc8KFzgGrziK9G
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.