Gestionarea depozitului logistic - Auchan

Extras din proiect:

Auchan este unul dintre cei mai mari și cunoscuți retaileri din lume, obținând în 2006 o cifră de afaceri de 35 mld euro. Acest retailer este prezent în 16 țări, sub forma de: hipermarket, supermarket, centre comerciale Immochan și banca Accord.

În România, Auchan Retail are în portofoliu 33 de hipermarketuri și 16 magazine MyAuchan, cu peste 280.000 m2 suprafața netă de vânzare, cu circa 10.000 de angajați, cu o cifră de afaceri de 4,9 mld. lei în 2016, înregistrează cel mai mare trafic de clienți și are o gamă de produse mai mare de 60.000 de produse alimentare și non alimentare.

Produse lactate și mezeluri (Auchan și Produs economic)

Alimente de bază (Auchan și Produs economic)

Cosmetice pentru femei și bărbați (Auchan și Produs economic)

Produse de îngrijire și alimentație pentru copii și bebeluși (Baby și Rik&Rok)

Hrană pentru animale de comapanie (Auchan)

Produse de menaj și întreținerea casei (Auchan și Produs economic)

Jocuri și jucării (Rik&Rok)

Îmbrăcăminte și accesorii pentru bebeluși și copii (In Extenso)

Îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru femei și bărbați (In Extenso)

Produse pentru sport (CUP S)

Produse pentru călătorii (AIRPORT)

Produse electronice și electrocasnice (Qilive)

Produse auto și bricolaj (Auchan, Pouce)

Mărcile comercializate de retailer sunt următoarele:

Cosmia - produse de îngrijire și înfrumusețare pentru întreaga familie

Inextenso - produse textile pentru întreaga familie

Qilive - electrocasnice mici sau mari, audio-video, accesorii, consumabile (ex: sac aspirator)

Actuel - marcă proprie care cuprinde categorii de produse de menaj

Airport - produse pentru aeroport sau pentru deplasări zilnice

Mărci proprii Auchan

Mărci Produsul Economic

Rik&Rok - produse alimentare și nealimentare (jucării) destinate copiilor

Baby - produse de alimentație, îngrijire, igienă și jucării pentru bebeluși

CUP’S - produse destinate iubitorilor de sport

Piața țintă este constituită

din consumatorii cu vârste

cuprinse între 18-70+ care

își doresc prețuri accesibile,

dar și calitate înaltă, și din

consumatorii de proximitate

(drept dovadă avem

magazinele MyAuchan),

consumatorii din online

(cumpărături care se pot face online).

Misiunea primară și continuă

a Auchan de-a lungul anilor

a fost aceea de a îmbunătăți

puterea de cumpărare și

calitatea vieții unui număr cât

mai mare de clienți, alături

de colaboratori responsabili,

profesioniști, pasionați și apreciați.

Pentru societate, Auchan se

implică în comunitatea locală.

Pentru planetă - Auchan Retail

România își propune să figureze

pe podiumulretailerilor

alimentari cei mai implicați în

respectarea planetei.

Bibliografie:

https://www.mirakl.com/auchan-cross-canal-marketplace/

https://www.wall-street.ro/articol/Start-Up/32457/Cum-s-a-nascut-afacerea-de-familie-Auchan.html

http://auchan.ro/magazinul-tau/#

http://auchan.ro/misiune/

http://orasulsuceava.ro/articole/2011/07/50-de-ani-de-grup-auchan/

http://www.amosnews.ro/auchan-lanseaza-campania-militam-pentru-bun-sanatos-si-local-2017-12-18

http://www.aiprom.ro/storage/3xhjsFgZUrMDc8KFzgGrziK9G

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Gestionarea depozitului logistic - Auchan.pptx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
pptx
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
22 pagini
Marime:
1.37MB (arhivat)
Publicat de:
NNT 2 P.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Profesorului:
Cucos Cristain
Sus!