Comportamentul consumatorului

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

Capitolul I. PREZENTAREA GENERALA A COMPANIEI ZAPP 5
1.1. Scurt istoric al companiei 5
1.2. Organizarea si competentele companiei ZAPP 6
1.3. Particularitatile activitatii de marketing la nivelul companiei Zapp 7
Capitolul II. COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI - DETERMINANTI SI EFECTE 9
2.1. Factori psihologici 9
2.2. Factori personali 14
2.3. Factori sociali 16
Capitolul III. PROCESUL DECIZIONAL DE ACHIZITIE 20
3.1. Etapele procesului decizional 20
3.2. Implicarea, element al procesului decizional 25
Capitolul IV. MODELAREA PROCESULUI DECIZIONAL 27
4.1. Modele descriptive ale procesului decizional de cumparare 27
4.2. Particularitati ale modelarii in cazul produsului/ servicilor de telefonie mobila 32
Capitolul V. STUDIU DE CAZ - CERCETAREA PROCESELOR DECIZIONALE 41
Capitolul VI. CONCLUZII 59
Capitolul VII. ANEXE 62
BIBLIOGRAFIE 63

Extras din proiect:

Zapp este operatorul de telefonie mobila CDMA detinut de Telemobil S.A. Romania. Compania a fost infiintata in 1993 sub numele Telefonica Romania si timp de patru ani a fost singurul furnizor de telefonie mobila de pe piata romaneasca. Reteaua NMT 450 a fost modernizata incepand cu 1998 pentru a face trecerea la tehnologia digitala. Incepand cu anul 2000, odata cu preluarea companiei de catre grupul Inquam, Zapp a introdus in premiera mondiala o retea CDMA2000 in banda de frecvente de 450 MHz.

Istoria Telemobil porneste din acelasi punct care a consemnat inceputul erei comunicatiilor mobile comerciale in Romania. Compania promoveaza de peste 14 ani pe piata romaneasca cele mai noi tehnologii in domeniul comunicatiilor.

In 1993, Telemobil devenea, sub numele Telefonica Romania, primul operator de telefonie mobila din Romania, folosind tehnologia NMT 450. Timp de 4 ani, compania a fost singurul furnizor de telefonie mobila de pe piata, iar in 1998, Telemobil a inceput investitiile pentru a pregati migrarea catre tehnologia digitala.

Preluarea companiei de catre grupul Inquam, in anul 2000, a insemnat pentru Telemobil intrarea in era digitala, promovandu-se in premiera mondiala tehnologia CDMA2000 in banda de 450 MHz. Astfel, Zapp a devenit, in decembrie 2001, singurul operator din Romania care ofera servicii de comunicatii complet integrate, dezvoltate pe o retea de ultima generatie.

Peste 350 de milioane de dolari au fost directionati in faza initiala in principal catre dezvoltarea retelei de ultima generatie CDMA450 (care acopera 90% din populatia Romaniei), catre dezvoltarea de noi produse si catre crearea infrastructurii de servicii de calitate necesare derularii operatiunilor la standarde internationale.

1.2. Organizarea si competentele companiei ZAPP

S.C. Telemobil S.A. are sediul central in Bucuresti, Str. Tipografilor 11-15, S Park, Corp B3-B4, etaj 5, Sector 1, cod 013715, R.C. J40/13876/19.07.2007,

C.I.F. RO1596697.

Capitalul social subscris si varsat este de 277.874.695,00 lei din care 2.501,30 lei si 83.180.325 US$ reprezentand suma de 277.872.193,70 lei la cursul de schimb de 3,3406 lei /US$, impartit in 111.149.878 actiuni, fiecare actiune avand o valoare nominativa de 2,50 lei.

INQUAM detine un numar de 111.149.876 actiuni, numerotate de la 1 la 996, 998, 999 si 1001 la 111.149.876 inclusiv. Valoarea capitalului varsat de catre INQUAM este de 277.874.690,00 lei din care 2.496,30 lei si 83.180.325 US$ reprezentand suma de 277.872.193,70 lei la cursul de schimb de 3,3406 lei /US$. Capitalul social al INQUAM reprezinta 100,00% din capitalul social al Societatii

Managementul Telemobil S.A.

Chief Executive Officer: Chris Bataillard

General Manager Finance: Razvan Patrunoiu

Chief Technical Officer: Vicentiu Dragomir

VP Operations: Vijay Srinivasagopalan

Head of Marketing & Business Development: Arda Arkun

Head of Sales: Gunter Kegel

Head of Acquisition

Bibliografie:

1. Balaure, V. (coordonator) - Marketing, Editura Uranus, Bucuresti, 2000

2. Blythe, Jim - Comportamentul comsumatorului, Ed.Teora 1998

3. Boier, Rodica A., Comportamentul consumatorului, Editura Gh. Zane, Iasi, 2001

4. Catoiu I., N. Teodorescu - Comportamentul consumatorului, Teorie si practica, Ed. Economica, Bucuresti 1997

5. Kotler, Philip - Managementul marketingului, Editura Teora, Bucuresti, 1998

6. Kotler, Philip ; Armstrong, Gary - Principiile Marketingului, Editura Teora, Bucuresti, 2005

7. Mihut, Ioan; Pop, Marius - Consumatorul si managementul ofertei, Ed. Dacia, Cluj Napoca, 1996

8. Malcomete, P. (coord.) - Dictionar de marketing, Ed. Junimea, Iasi 1979

9. Plaza Torrico, Rosemary Sandra - Strategii de marketing pentru penetrarea pietelor externe, ASE, 2003

10. www.telemobil.ro

11. www.zapp.ro

12. www.zappmobile.ro

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Comportamentul Consumatorului.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
9/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
63 pagini
Imagini extrase:
63 imagini
Nr cuvinte:
12 046 cuvinte
Nr caractere:
77 970 caractere
Marime:
1.56MB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
consumatori, zapp, produse, servicii
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!