Chestionar și evaluare chestionar - târg de Crăciun

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

1. Realizarea unui chestionar despre Targul de Craciun
2. Evaluarea si explicarea chestionarului prin diagrame

Extras din proiect:

1. Cum ai aflat de eveniment?

La aceasta intrebare din cei care au completat chestionarul au raspuns: 10% din ziar, 20% au vazut intamplator targul, 20% altele iar in proportie de 50% au vazut afisul in oras. Acest lucru scoate in evidenta ca populatia orasului nostru, in proportie de 50% este o populatie activa, cu o orientare deschisa si receptiva la lucrurile noi.

2. Ai vizitat Targul de Craciun 2011?

La aceasta intrebare in proportie de 86% dintre oameni au raspuns Da si doar 14% au spus Nu. Acest lucru scoate in evidenta curiozitatea fiecarui individ in parte.

3. Nu am vizitat targul pentru ca:

La aceasta intrebare mi-au raspuns oamenii ce mai mereu sunt pe fuga, care nu au timp pentru cumparaturi decat atunci cand isi iau concediu si oamenii in varsta ce nu mai au rabdare sa faca shopping. In proportie de 3% Nu ma intereseaza, 3 % sunt din alta localitate si 8% Nu am avut timp dar il voi vizita.

4. Din ce motiv ati vizitat targul?

La aceasta intrebare, in proportie de 76 % au raspuns pentru reduceri, 10 % fara nici un motiv, 4% din lipsa de ocupatie, 10% altele. Acest lucru scoate in evidenta ca reducerile in sezul de iarna sunt extrem de importante pentru populatie.

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • evaluare_chestionar.docx
  • prerea_ta_despre_trgul_de_crciun.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
2 fisiere
Pagini (total):
9 pagini
Imagini extrase:
9 imagini
Nr cuvinte:
901 cuvinte
Nr caractere:
4 233 caractere
Marime:
63.77KB (arhivat)
Publicat de:
Cristinel Timofte
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
chestionar, garderoba, Târgul de Crăciun, Revelion
Predat:
Facultatea de Stiinte Economice , Universitatea Vasile Alecsandri din Bacau din Bacau
Specializare:
Marketing
Materie:
Marketing
An de studiu:
III
Profesorului:
Conf. univ. dr. Laura-Catalina Timiras
Sus!