Campanie de promovare firma Sophie Chic

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

Imagineaza-ti ca ai un client care este un designer vestimentar proaspat intors din Italia unde a lucrat pentru companii internationale (Prada, Dior etc.). Doreste sa isi lanseze un brand care sa se adreseze unei paturi sociale superioare, care sa isi permitate sa achizitioneze atat haine de ocazie, cat si "day to day". Resursele sale financiare pentru lansarea brandului sunt limitate, dar expertiza este una de top, asadar creativitatea este cuvantul cheie in elaborarea unei campanii de PR care sa lanseze brandul.

Cerinte

o Dati un nume brandului adresat exclusiv doamnelor

o Elaborati o campanie de PR urmand toate etapele specificate ( inclusiv subpunctele) in materialele date ca suport la seminarii, inclusiv crearea unei Persona.

Campanie de promovare firma ,,Sophie Chic"

1. Cercetarea formativa

1.1. Analiza situatiei :

o Analiza Swot

Puncte forte Puncte slabe

-profesionalism

-originalitate

-creativitate

-expertiza de top

-designer vestimentar cu experienta in moda -insuficienta acoperire a pietei

-nerecunoasterea brand-ului de catre consumatori

-resurse financiare limitate

Oportunitati Amenintari

-o piata de desfacere vasta

-cerere a consumatorului din ce in ce mai mare -concurenta puternica

-sensibilitatea cumparatorului

o Analiza Pest

Factorii politici-legislativi

Romania a devenit "confectionerul Europei", ceea ce inseamna ca s-a investit mult in acest domeniu si exista interes atat din partea executivului cat si din partea investitorilor pentru dezvoltarea in continuare a ramurii confectiilor.

Reglementarile privind importul de tehnologii noi precum si legea IMM-urilor pun bazele unei dezvoltari solide a industriei. Din pacate exista si elemente negative printre care cel mai important este instabilitatea legislativa.

Factorii politici-legislativi influenteaza firma SC ,,Sophie Chic" SRL pozitiv dar si negativ. Adoptarea unor prevederi privind scutirea impozitarii profitului reinvestit creeaza cadrul necesar realizarii unui proces investitional crescut. Preocuparea pentru dezvoltarea sectorului confectiilor si faptul ca unele utilaje pentru aceasta industrie sunt scutite de taxele vamale sau acestea sunt reduse pot crea premise favorabile. Dar, tot mai multe firme vor fi tentate sa intre pe aceasta piata datorita facilitatilor acordate de guvern, fapt ce poate reprezenta o amenintare pentru aceasta firma.

Factorii economici

Economia mondiala se afla intr-o perioada de recesiune. Acest lucru afecteaza negativ si economia Romaniei. Pe langa acest aspect in tara noastra nu exista o strategie nationala de dezvoltare fapt ce afecteaza si domeniul confectiilor.

O mare problema o constituie dificultatea obtinerii unui credit pentru IMM-uri. Nu exista o banca destinata IMM-urilor, astfel ca dezvoltarea unei firme de dimensiuni reduse, asa cum este firma, SC ,,Sophie Chic" SRL este pusa sub semnul intrebarii. Parghiile economice, cum ar fi dobanda, actioneaza negativ, in sensul ca nivelul lor ridicat face imposibila orice tentativa de imprumut, pentru ca la o dobanda de 20-30% pe an trebuie sa ai o rata a rentabilitatii foarte ridicata de peste 30% lucru care este destul de greu de realizat.

Avand in vedere situatia existenta, conducerea firmei trebuie sa implementeze o strategie viabila de dezvoltare in care sa tina cont de toate aceste aspecte negative dar sa si urmareasca in permanent aparitia unei noi legi sau a unor noi facilitati pentru IMM-uri.

Download proiect

Primești proiectul în câteva minute,
cu sau fără cont

Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Nu
Nota:
7/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2017
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
11 pagini
Imagini extrase:
11 imagini
Nr cuvinte:
1 633 cuvinte
Nr caractere:
11 235 caractere
Marime:
52.50 KB (arhivat)
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Data publicare:
15.06.2017
Structură de fișiere:
  • Campanie de promovare firma Sophie Chic.docx
Predat:
la facultate
Specializare:
Resurse Umane
Materie:
Relatii publice
An de studiu:
III
Profesorului:
Alina Morhan
Nota primita:
Nota 9

Ai gasit ceva în neregulă cu acest document?

Sus!